Valoarea tranzacţiilor online de Black Friday ajunsese la 61,2 milioane de lei în intervalul 00.00 - 17.00, cu 22% mai mult decât în ediţia de anul trecut, iar coşul mediu de cumpărături online era de 707 de lei, potrivit datelor transmise de PayU România. Retailerii se aşteaptă să aibă vânzări de trei ori mai mari faţă de ediţia din 2015 a Black Friday.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Numărul tranzacţiilor ajunsese, la ora 17.00, la 86.657, cu 9% mai mult decât anul trecut. 34% din tranzacţiile online au fost făcute cu cardul cu plata în rate. 

PayU România estimează că valoarea tranzacţiilor online din acest an de Black Friday va ajunge la 110 milioane lei, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă din 2015. Creşteri importante faţă de anul trecut le-au înregistrat categoriile fashion - creştere cu 30% şi IT&C - avans de 15,3%. Alte categorii din retailul online (home&deco, jucarii, cărti, flori) au avut un avans mediu de 51,2%.

Directorul executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online (ARMO), Florinel Chişu, a declarat, vineri, pentru News.ro că retailerii se aşteaptă la vânzări de trei ori mai mari decât în aceeaşi perioadă din 2015. 

Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoştinţei în Statele Unite şi care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun.

Comercianţii români au preluat acestă sărbătoare, dar unii retaileri au anunţat reduceri şi înainte sau după ziua evenimentului. Cele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

Mai multe site-uri, inclusiv cel al eMag, au picat vineri dimineaţă din cauza traficului intens.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.