Republicanul Donald Trump, candidat la alegerile prezidenţiale din Statele Unite ale Americii, a lansat, luni, o emisiune pe reţeaua de socializarre Facebook, care va fi transmisă în direct, în fiecare seară, timp de două săptămâni, până în ziua alegerilor, informează The Hollywood Reporter.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ediţia inaugurală a emisiunii ”Trump Tower Live” a dat startul unei serii de show-uri ce vor fi transmise de la ora 18.30, pe pagina de Facebook a candidatului.

Primul show, care a atras 50.000 de spectatori, a fost prezentat de consilierii de campanie Boris Epshteyn şi Cliff Sims, din ”camera de război” aflată în Turnul Trump, alături de managerul campaniei lui Trump, KellyAnne Conway, consilierul Jason Miller şi Tomi Lahren, un commentator conservator la televiziunea TheBlaze, fondată de Glenn Beck.

Analiza de 30 de minute a fost urmată de un streaming de la o adunare a susţinătorilor lui Trump ce a avut loc luni seară, în Tampa.

Streamingul live a fost publicat pe pagina de Facebook a lui Donald Trump alături de mesajul: ”Urmăreşte-ne în direct la 18.30 pentru acoperirea campaniei electorale din fiecare seară, din Turnul Trump. Aceasta este o mişcare istorică. Împreună vom face din nou un guvern cu, pentru şi al oamenilor! Ajută-ne să încheiem în forţă ultimele săptămâni ale acestei campanii şi să câştigăm. Contribuie cu 10 dolari acum”.

Emisiunea, care va fi transmisă în fiecare seară în următoarele două săptămâni, potrivit CNN, vine după livestreaming-urile de dinainte şi după ultima dezbatere din cadrul campaniei, de miercuri, care au fost difuzate pe Facebook şi au atras peste 9 milioane de spectatori.

Livestreaming-ul a fost văzut ca o previzionare a planurilor lui Trump pentru lansarea reţelei ”Trump TV”. Epshteyn a negat teoria într-un interviu acordat revistei Wired.

”Ştim cu toţii cât de puternică este media de extremă stânga. Aceştia suntem noi livrând mesajul electoratului. Nu are legătură cu Trump TV,. Este vorba despre utilizarea tehnologiei şi modalităţilor de comunicare ale secolului XXI într-un mod eficient”, a spus Epshteyn.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.