Difuzoarele inteligente se bucură de o popularitate atât de mare în Anglia, încât Oficiul Naţional de Statistică a decis să le ia în calcul pentru calcularea inflaţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

ONS a decis adăugarea difuzoarelor inteligente în “coşul de produse” o colecţie de bunuri şi servicii pe baza cărora se calculează consumul şi inflaţiar. Coşul este actualizat în fiecare an în funcţie de obişnuinţele de consum ale cetăţenilor britanici.

Difuzoarele inteligente se află într-o companie selectă, alături de acestea fiind adăugate în coş farfurii, săpun lichid, mâncare pentru căţei şi cărţi fantastice pentru copii cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani.

În “coşul de produse” al britanicilor au fost adăugate la ultima actualizare 16 produse, au fost modificate alte 16 şi au fost scoase 10 produse. În total, în colecţie sunt incluse 694 de produse şi servicii.

Includerea difuzoarelor inteligente în “coşul de produse” din Marea Britanie nu ar trebui să constituie totuşi o mare surpriză după ce ONS a adăugat în 2015 în această colecţie şi serviciile de streaming muzical precum Spotify, Apple Music sau YouTube Music.

Din 2014, din “coşul de produse” fac parte Netflix şi Amazon Instant Video, alături de alte servicii de streaming video.

În acelaşi coş se mai găsesc şi alte gadgeturi şi produse digitale precum aplicaţiile, jocurile, ţigările electronice şi căştile audio. În mod firesc, plicurile poştale, DVD-urile şi CD-ROM-urile au fost eliminate din această colecţie de produse la ultima actualizare.

Ştirea pozitivă a zilei este prezentată de iQos - Un viitor fără fum

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.