Brandul românesc de apă minerală naturală îmbuteliată AQUA Carpatica, deţinut de compania Carpathian Springs SA, şi corporaţia americană PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat strategic, demonstrând astfel viziunea comună de a construi împreună un brand internaţional premium. PepsiCo va deţine astfel un procent de 20% din acţiunile Carpathian Springs s.a. (AQUA Carpatica) şi drepturile de distribuţie exclusive pe canale specifice din România, Polonia, alte ţări internaţionale, cu perspectiva de a fi extinse şi în alte pieţe, inclusiv în Statele Unite ale Americii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Este o premieră naţională faptul că un produs premium 100% românesc devine parte din portofoliul internaţional al unei corporaţii multinaţionale, eveniment ce are efecte benefice la toate nivelele, pentru economia ţării, capitalul de imagine naţional, dezvoltarea locală, dar şi pentru valorificarea resurselor naturale şi umane implicate.

Fondată de antreprenorul Jean Valvis în 2010, AQUA Carpatica este recunoscută naţional şi mondial prin 65 de premii de excelenţă ce atestă calitatea excepţională a produselor, apă minerală naturală plată şi carbogazoasă îmbuteliată la sursă, din inima munţilor Carpaţi, ţinutul neprihănit al apelor minerale româneşti.

“Cu un gust excelent şi o poziţionare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo” declară Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa. „Avem încredere deplină că  AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand , va rezona în totalitate cu aşteptările consumatorilor noştri atât pe plan local, cât şi internaţional”.

“AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt încântat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezenţa în Europa şi pentru a aduce AQUA Carpatica şi beneficiile sale pentru sănătate consumatorilor din pieţele noi.”, declară Jean Valvis, fondator AQUA Carpatica. ”În mai puţin de o decadă, AQUA Carpatica s-a transformat într-un brand îndrăgit (love brand).

Prin parteneriatul puternic pe care l-am încheiat, materializarea viziunii noastre îndrăzneţe de a poziţiona România ca  „Patria Apelor Minerale” la nivel internaţional devine acum un obiectiv tangibil. Mulţumesc PepsiCo pentru încrederea acordată conducerii AQUA Carpatica de a duce împreună mai departe acest avantaj specific al ţării.”

Domnul Jean  Valvis mulţumeşte colectivului AQUA Carpatica pentru răbdare şi rezilienţă pe tot parcursul proiectului şi echipei casei de avocatură Radu Tărăcilă Pădurariu Retevoescu (RTPR) pentru profesionalismul şi rigoarea de care au dat dovadă.

Despre AQUA Carpatica

Izvoarele descoperite în Munţii Carpaţi, după 5 ani de analiză a surselor de apă minerală şi selectarea celor cu o puritate şi un gust excepţional, brandul AQUA Carpatica a fost creat în 2010 şi a fost adoptat imediat ca love brand de către consumatorii români.

În doar patru ani, în 2014, AQUA Carpatica a devenit cel mai bine vândut produs de apă minerală plată din România, iar în 2016 a reuşit o prezenţă internaţională în nu mai puţin de 16 ţări situate in patru continente.

Portofoliul AQUA Carpatica oferă o gamă largă de produse în toate formele de ambalaj (sticlă, PET şi doze de aluminiu), adaptate nevoilor şi preferinţelor consumatorilor.

AQUA Carpatica, având un conţinut de nitraţi sub nivelul de detecţie, este produsul ideal pentru sănătatea copiilor şi femei însărcinate, iar gustul excepţional al izvoarelor îl face un produs deosebit pentru consum în segmentul HoReCa.

În vederea protejării sustenabile a purităţii originale a surselor AQUA Carpatica, conducerea companiei a colaborat în mod direct cu autorităţile locale pentru a pune în aplicare un plan de protecţie a mediului, asigurându-se că zona care înconjoară izvoarele nu este influenţată de niciun fel de activitate industrială sau de poluare, protejând astfel ecosistemul natural.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.aquacarpatica.com

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de către consumatori de peste un miliard de ori pe zi în mai mult de 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2021, datorită unui portofoliu complementar de snacks-uri şi băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker şi SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente şi băuturi delicioase, incluzând multe mărci iconice, fiecare generând estimativ peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Viziunea noastră este aceea de a deveni lider global pe piaţa băuturilor răcoritoare şi snacks-urilor prin obiectivul Winning with Purpose. "Winning with Purpose" reflectă ambiţia noastră de a câştiga în piaţă în mod sustenabil şi de a încorpora această intenţie în toate aspectele strategiei noastre de business şi în brandurile companiei. Pentru mai multe informaţii accesaţi www.pepsico.com

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.