Piaţa beneficiilor extrasalariale pentru angajaţi a devenit din ce in ce mai mai flexibilă şi iese din paradigma one-size-fits-all. În condiţiile noilor modele de lucru, viitorul beneficiilor extrasalariale va fi despre demersurile companiilor de a găsi soluţii pentru atragerea de talente şi retenţia angajaţilor, concomitent cu eficientizarea costurilor şi asigurarea unor modalităţi de lucru fără probleme, în ciuda presiunii pe care o exercită lipsa interacţiunii fizice în echipă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În acest context, Benefit lansează prima aplicaţie mobilă de beneficii flexibile de unde utilizatorii îşi pot achiziţiona mai uşor beneficiile dorite cu bugetele primite de la angajatori. Soluţia Benefit face parte din ecosistemul Edenred România şi se adresează tuturor companiilor care îşi doresc o platformă simplu de utilizat pentru gestionarea flexibilă a beneficiilor pentru angajaţi.

Utilizatorii Benefit îşi pot alege beneficiile dintr-o paletă variată de beneficii, accesând, în continuare, platforma online benefitsystems.ro, alături de noua aplicaţie mobilă, disponibilă deja în versiunea pentru Android.

Ştefan Toderiţă, Strategy and Development Director, Edenred România şi Benefit: „Suntem în permanenţă conectaţi la schimbările din piaţa muncii şi continuăm să adăugăm servicii şi soluţii relevante pentru partenerii noştri, contribuind la consolidarea culturii organizaţionale în companii.

Lansarea noii aplicaţii mobile Benefit, soluţia de beneficii flexibile din ecosistemul Edenred, face parte din strategia de digitalizare a produselor noastre şi se înscrie în demersul Edenred de a oferi o platformă tehnologică modernă de tip one-stop-shop, în care soluţiile noastre să fie tot mai uşor de gestionat, atât de companii, cât şi de angajati”.

Edenred România îşi asumă un rol de consultant pentru clienţi, nu doar prin propunerea unor pachete ce combină instrumente clasice, precum beneficiile fixe (de exemplu, cardurile de tichete de masă, cardurile cadou, cardurile culturale sau cardurile de vacanţă), ci şi prin oferte flexibile disponibile prin platforme de tipul Benefit, care pot fi adaptate mai rapid nevoilor beneficiarilor.

Adaptându-şi, astfel, portofoliul de produse şi servicii la contextul actual, Benefit introduce o nouă secţiune pentru angajaţi, Wellbeing by SanoPass, ce include 5 categorii: Fitness, Medical, Mental Health, Telemedicină şi Nutriţie. Beneficiile oferite în parteneriat cu SanoPass, platforma care conectează şi digitalizează toate serviciile de Wellbeing, vor continua să fie folosite de utilizatorii Benefit odată ce situaţia sanitară va permite revenirea la normalitate. În plus, pentru încurajarea accesării serviciilor de fitness, platforma românească de wellbeing a pus la dispoziţie o serie de abonamente cu acces gratuit la sală pentru toţi utilizatorii platformei Benefit.

Pachetul de beneficii reprezintă între 13% - 14% din venitul total al unui angajat

Bugetele de beneficii acordate de companii, dar si modalitatea prin care aceste beneficii ajung la angajati, vor fi esenţiale în următorii ani, marcaţi de acest experiment fără precedent în lumea muncii: implementarea, în paralel, a lucrului de la birou, remote şi a sistemului hibrid.

În 2014, beneficiile reprezentau sub 10% din venitul total al unui angajat, iar acum ponderea acestora s-a dublat, pachetul de beneficii (fix şi flexibil împreună) reprezentând între 13% şi 14%.

Gestionarea şi adaptarea la noua normalitate din lumea muncii vor fi făcute personalizat de fiecare organizaţie, prin înţelegerea mai profundă a evoluţiilor, printr-o atenţie mai mare la nevoile şi dorinţele angajaţilor şi având în vedere toate scenariile posibile de lucru. Soluţiile şi pachetele de beneficii extrasalariale, fie clasice, fie inovatoare, vor juca un rol cheie în asigurarea unui echilibru între viaţa personală şi cea profesională a angajaţilor. Forma sub care vor fi oferite va trebui să fie, însă, adaptată în funcţie de speţele cu care se confruntă fiecare organizaţie.

Ştefan Toderiţă, Strategy and Development Director, Edenred România şi Benefit: „În fiecare an din ultimii analizaţi de noi, bugetele de beneficii au crescut constant şi există toate premisele unei evoluţii pozitive şi în perioada următoare.

Dacă un angajator accesează întreaga paletă de instrumente cu fiscalitate redusă destinate motivării angajaţilor, poate acorda beneficii fixe lunare în valoare de până la 2.499 de lei fiecărui angajat, cu o taxare de doar 7%.

Concomitent, se conturează o necesitate tot mai mare de flexibilizare a ofertei extrasalariale, într-o perioadă în care, deşi afectate de criza din sănătate, companiile au continuat să investească în a-şi sprijini angajaţii. Oamenii sunt diferiti şi au nevoi diferite. De aceea are succes platforma Benefit, care aduce o diversitate de opţiuni pentru fiecare angajat, în funcţie de ceea ce consideră el însuşi relevant”.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).

În concordanţă cu misiunea grupului, “Enrich connections. For good.”, aceste soluţii sporesc bunăstarea şi puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentaţie mai sănătoasă, produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menţionate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terţe părţi. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.