Prima aplicaţie de monitorizare media din ţară disponibilă pe smartphone şi tabletă a fost lansată de compania românescă mediaTRUST.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aplicaţia poate fi descărcată din magazinele Google Play, App Store şi AppGallery. Cu ajutorul ei, experţii şi consultanţii în relaţii publice, social media şi marketing pot urmări în timp real apariţiile din toate tipurile de media utilizând un telefon inteligent.

mediaTRUSTapp permite monitorizarea conţinutului media nu numai din portaluri de internet, ci şi din reţelele de socializare, presa scrisă, posturile radio şi de televiziune. În prezent, peste 500 dintre clienţii mediaTRUST Romania - corporaţii internaţionale, companii locale, instituţii naţionale şi de administraţie publică, agenţii de PR şi agenţii de marketing - pot gestiona rezultatele monitorizării media oricând şi oriunde.

În aplicaţie, articolele pot fi şi ascultate. Aceasta este o caracteristică suplimentară care permite utilizatorilor să se informeze din articolele de presă fără a privi ecranul telefonului.

mediaTRUSTapp oferă oamenilor de PR acces mai rapid la materialele media şi, astfel, capacitatea de a reacţiona imediat la conţinutul apariţiilor, inclusiv din reţelele de socializare, atunci când este necesar. Mai mult, datorită opţiunii de notificare PUSH activată, aplicaţia va semnala de fiecare dată când apar noi informaţii despre subiectul monitorizat în mass-media. Materialele pot fi partajate şi colegilor şi părţilor interesate folosind cele mai populare platforme de mesagerie instantatee instalate pe dispozitivul utilizatorului. Acest lucru creează oportunităţi pentru o gestionare a comunicării şi mai eficientă, de exemplu în social media, şi, fără îndoială, ajută la prevenirea potenţialelor crize de imagine.

Utilizatorii pot verifica şi rezultatele activităţilor de comunicare desfăşurate. În plus faţă de valoarea de advertising echivalentă (AVE), care exprimă sumele ce ar trebui cheltuite pentru materialul sau difuzarea unei informaţii date, dacă ar fi o reclamă în acelaşi format, poate fi verificat numărul de contacte potenţiale cu mesajul media (audienţă), iar datorită adăugării automate a culorilor titlurilor publicaţiei în mediaTRUSTapp, utilizatorii vor fi informaţi dacă un anumit text este pozitiv în raport cu subiectul monitorizat (verde), neutru (gri) sau negativ (roşu). În plus, sistemul este echipat şi cu un modul analitic în versiunea mini, care, graţie graficelor, ajută în mod suplimentar la analiza evoluţiei comunicării.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.