„Emily in Paris” a fost urmărit de pe 58 de milioane de conturi Netflix din întreaga lume, în prima lună de la debut, a anunţat compania, care a spus că acesta este cel mai popular serial de comedie al său din 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Netflix a dezvăluit cifrele de vizionare luni, când a început şi producţia pentru al doilea sezon al serialului creat de Darren Star, cu Lily Collins în rol principal. Filmările vor avea loc în Paris, în St. Tropez şi alte locuri din Franţa.

„Emily in Paris” a debutat pe 2 octombrie şi, după cinci săptămâni, Netflix a anunţat că va avea o continuare. În centrul serialului se află Emily Cooper, o tânără directoare de marketing din Chicago care ajunge în Paris odată cu locul de muncă la care a visat.

Cele zece episoade de jumătate de oră au fost criticate de francezi pentru portretizarea fantezistă a oraşului, dar asta nu a dăunat reputaţiei show-ului, care a primit apoi două nominalizări la Globurile de Aur.

Netflix, care are în prezent peste 207 milioane de abonaţi la nivel mondial, a anunţat că a fost urmărit de pe 58 de milioane de conturi în primele 28 de zile. 

„Emily in Paris” este produs de MTV Entertainment Studios, Darren Star Productions şi Jax Media.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.