Ediţia de joi seară a emisiunii „Survivor România” de la Kanal D a fost lider de audienţă, cu peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional, pe toată durata difuzării, potrivit unui comunicat remis News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform datelor Kantar Media, postul Kanal D a fost lider absolut de audienţă. Ediţia „Survivor România", în care s-a disputat jocul de recompensă, a fost urmărită de 2.043.000 de telespectatori din întreaga ţară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de maximă audienţă, atins la 22:23, emisiunea a înregistrat 2.629.000 de telespectatori. 

Joi, în intervalul orar 19:59 - 24:02, Kanal D s-a plasat pe primul loc, înregistrând 11,6% rating şi 26,1% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 10,0% rating şi 23,3% cota de piaţă, pe tagetul All Urban, şi 9,2% rating şi 25,8% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

Jocul pentru recompensă dintre Faimoşi şi Războinici, cu premiu o porţie de paste cu sos pentru fiecare concurent al echipei câştigătoare, a fost unul cu răsturnări inedite de situaţii, adrenalină şi determinare din partea concurenţilor. Confruntarea s-a încheiat cu victoria Războinicilor, cu scorul de 10 la 8, punctul decisiv fiind adus de Starlin, în duelul cu Cătălin Moroşanu.

Cântăreaţa Andreea Antonescu s-a alăturat Faimoşilor, iar la Războinici au venit trei noi concurenţi – Szidonia, Romina şi Marius.

Vineri, va fi disputat primul joc de imunitate al săptămânii. Cele două echipe se vor confrunta pentru protecţia în faţa eliminării. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.