Mixit, companie cehă care produce amestecuri personalizate de musli şi fructe liofilizate, s-a lansat şi în România şi estimează că piaţa românească va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârşitul lui 2021.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli şi fructe liofilizate, s-a extins în România chiar înainte de Crăciun, astfel incat acum clienţii din 5 ţări pot crea propriul amestec de musli. După Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) şi Ungaria (2019), Mixit a intrat pe piaţa românească la finalul lui 2020. Extinderea va ajuta compania să atingă o creştere de 30% în 2021”, a anunţat marţi compania.

În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte ţări.

”Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate şi nuci pentru a crea propriul mix individualizat. În plus, clienţii pot alege dintr-o gamă de produse bestseller gata pregătite”, arată compania.

Treptat, oferta pentru piaţa românească va fi extinsă pentru a include şi drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.

”Până în prezent, am fost primiţi cu căldură pe toate pieţele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura şi ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli şi alte bunătăţi”, a afirmat Tomáš Huber, cofondator Mixit.

Expansiunea externă este un motor puternic de creştere pentru Mixit.

Piaţa cehă, în 2020, a generat 78% din veniturile companiei, dintr-o cifră totală de afaceri de 14,5 milioane euro. Creşterea din 2020 s-a datorat mai multor factori cumulaţi: adăugarea constantă de noi produse şi eficientizarea livrărilor.

”Iniţial, în primăvară, pandemia de coronavirus a afectat afacerea Mixit. Comerţul en gros cu magazinele de produse naturiste şi magazinele mici a fost încetinit. Dar clienţii direcţi au menţinut creşterea companiei: au cumpărat şi mai mult din magazinul online al mărcii, Mixit înregistrând astfel vânzări peste medie”, spun reprezentanţii companiei.

Pe pieţele externe, însă, potenţialul este şi mai mare, iar rata de creştere se multiplică.

”Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârşitul lui 2021. Nu există încă pe piaţa locală un alt proiect similar care să propună reţete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, şi datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaşte piaţa şi specificul local”, a adăugat Martin Wallner, cofondator Mixit.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.