Primarul municipiului Timişoara, Dominic Fritz, a anunţat că se caută city manager pentru Timişoara, după ce Robert Kristof, cel care a ocupat acest post în ultimii ani, şi-a dat demisia, în urma alegerilor din 27 septembrie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
"Caut un lider dinamic, eficient şi integru, cu experienţă semnificativă în managementul public şi/sau privat pentru poziţia de Administrator Public/City Manager în Primăria Timişoara. Acest administrator public poate fi numit direct de primar, dar eu am hotărât că vreau totuşi un concurs, pentru că vreau omul cel mai bun. Este foarte important pentru mine să avem un proces corect, competitiv şi transparent, pentru a aduce cei mai buni oameni în primărie”, a scris primarul Dominic Fritz pe pagina sa de Facebook.
 
Cei care vor să ocupe această funcţie trebuie să îndeplinească o serie de cerinţe.
 
"Ca administrator public al Timişoarei,
Veţi administra şi gestiona, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timişoara;
Veţi eficientiza constant cheltuielile de funcţionare ale Primăriei Timişoara şi ale instituţiilor din subordine;
Veţi asigura întreţinerea şi funcţionarea investiţiilor publice făcute de Primărie;
Veţi reprezenta Primăria în raporturile cu contractanţii;
Veţi coordona activităţile de achiziţii publice ale Primăriei;
Veţi răspunde de implementarea şi respectarea serviciilor contractate pentru întreţinerea spaţiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecţie şi deratizare şi pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timişoara.
Pentru toate acestea, veţi lucra alături de viceprimari într-o echipă executivă dinamică condusă de Primar. În domeniile pentru care sunteţi responsabil/ă, veţi coordona aparatul de specialitate al primarului”, se arată într-un anunţ al Primăriei Timişoara.
 
Doritorii trebuie să aibă studii superioare de economie, inginerie, administraţie publică sau domenii similare, experienţă în poziţii de conducere în managementul public şi/sau privat de minim 10 ani, cunoştinţe solide de operare a sistemelor informatice, managementul echipelor complexe şi multidisciplinare, cunoştinţe solide în domeniul bugetării şi execuţiei de bugete, foarte bune aptitudini de negociere; stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze; spirit de echipă, rezistenţă la stres şi o doză de umor; dsponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.
 
Cei care sunt interesaţi de acest post îşi pot trimite CV-ul şi o scrisoare de intenţie până în 25 noiembrie. Apoi, vor fi organizate interviuri telefonice cu cei selectaţi, urmând ca trei dintre candidaţi să fie invitaţi la discuţii cu o comisie de selecţie condusă de primarul Timişoarei, care va alege noul administrator public.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.