Banca Comercială Română a anunţat miercuri că a înregistrat o creştere de peste 70% a conturilor de economii deschise de persoanele fizice în prima jumătate a acestui an, iar peste 93% au fost deschise digital, prin aplicaţia George.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Instrumentele de economisire puse la dispoziţie de Banca Comercială Română au cunoscut un avans consistent în prima jumătate a acestui an, în special în lunile marcate de pandemia de coronavirus. Astfel, BCR a înregistrat o creştere de 73% a conturilor de economii deschise în perioada ianuarie-iunie 2020, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce depozitele au avansat cu 18% în aceaşi perioadă, comparativ cu intervalul similar din 2019”, a anunţat miercuri banca.

Potrivit BCR, 93% din conturile de economii nou-deschise au fost operate complet digital, prin intermediul lui George (mobile & internet banking), ceea ce arată dispoziţia în creştere a clienţilor de a folosi servicii digitale, în paralel cu creşterea semnificativă a apetitului de economisire.

De asemenea, în perioada 1 ianuarie-30 iunie, în ceea ce priveşte zona de operaţiuni persoane fizice, 28% din totalul creditelor acordate de BCR au fost contractate 100% digital, prin George. S-a remarcat totodată o creştere de peste 204% a deschiderilor de cont în valută, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, 25% fiind deschise digital.

Contractele de direct debit au înregistrat un avans de 166%, 31% fiind deschise digital, ceea ce confirmă apetitul în creştere al clienţilor pentru plăţi automate.

“Credem că românii au învăţat să fie mai ponderaţi, în ultimii ani, mai ales după criza din 2009. Cu lecţiile învăţate de-atunci, oamenii îşi doresc acum, mai mult ca oricând, să aibă la îndemână o plasă de siguranţă financiară, indiferent că e vorba de un depozit, un cont de economii sau orice alt instrument de economisire. În acelaşi timp, aceste evoluţii ne arată că transformarea digitală accelerată a BCR se află pe direcţia bună. Accesările în creştere ale serviciilor şi soluţiilor digitale ne confirmă că investiţiile majore pe care le-am făcut, în ultimii ani, au fost corecte, anticipative şi ne-au ajutat să le oferim clienţilor prin George convenienţa şi siguranţa de care au nevoie, mai ales în pandemie”, a declarat Marian Ignat, director executiv Distribuţie Retail, Banca Comercială Română.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR are o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 430 de unităţi retail, 2.000 de bancomate, 14.500 POS-uri.

Erste Group are 47.700 de angajaţi, deserveşte 16,2 milioane de clienţi în cadrul a 2.500 de filiale din 7 ţări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia). La sfârşitul lui 2018, Erste Group deţinea active totale în valoare de 236,8 miliarde euro şi înregistra un profit net de 1,79 miliarde euro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.