Facebook a înregistrat lunar 2,6 miliarde de utilizatori în primul trimestru al anului 2020, dar şi o „reducere semnificativă în cererea pentru publicitate”, care s-a stabilizat în prima parte a lunii aprilie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Gigantul social media a raportat o creştere a venitului de 18% pentru primul trimestru, la 17,74 miliarde de dolari, şi un câştig net de 4,9 miliarde de dolari. 

Compania a spus că numărul utilizatorilor activi lunar ai Facebook a crescut cu 10%, la 2,6 miliarde, la nivel global. O creştere de aproximativ 100 de milioane în trimestru.

„Ne aşteptăm să pierdem ceva din această creştere când vor fi relaxate restricţiile”, a transmis compania, citează Variety. 

După ce în luna martie a fost semnalată o scădere abruptă a veniturilor din publicitate, „am observat semne de stabilizare în primele trei săptămâni ale lunii aprilie, când veniturile din publicitate au fost aproape la fel cu cele din aceeaşi perioadă a anului trecut”.

Facebook nu a comunicat previziunile referitoare la venituri pentru trimestrul al doilea al anului sau pentru întreg anul. „Afacerea noastră a fost afectată de pandemia de Covid-19 şi, ca toate companiile, ne confruntăm cu o perioadă de incertitudine fără precedent”.

Mark Zuckerberg, cofondator şi CEO al companiei, a transmis: „Munca noastră a fost mereu pentru a vă ajuta să fiţi conectaţi cu oamenii la care ţineţi. Când oamenii se bazează pe serviciile noastre mai mult ca oricând, ne concentrăm ca ei să fie în siguranţă, informaţi şi conectaţi”.

Numărul utilizatorilor de Facebook activi într-o zi a fost în medie de 1,73 de miliarde, în luna martie, cu 11% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Numărul utilizatorilor activi lunar pe platformele Facebook, Instagram şi WhatsApp a crescut, de asemenea, cu 11%, la 2,99 de miliarde, la finalul lunii martie.

Recent, Facebook a anunţat că a oferit peste 300 de milioane de dolari în scop caritabil, inclusiv 100 de milioane de dolari în granturi şi credite pentru afaceri mici şi 100 de milioane de dolari pentru organizaţii media.

În 2020, Facebook - care la finalul primului trimetru a raportat 48.268 de salariaţi - urmăreşte să angajeze cel puţin 10.000 de oameni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.