Spotify încearcă să crească şi consumul de podcast-uri, aşa cum a reuşit cu muzica, oferind utilizatorilor o serie de playlist-uri care să le sugereze acestora conţinut relevant.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Playlist-urile personalizate au stat la baza succesului Spotify, reuşind să aducă în faţa utilizatorilor, zilnic ori săptămânal, melodii potrivite gusturilor fiecăruia.

Platforma suedeză de streaming audio încearcă acum să aplice aceeaşi reţetă pentru podcast-uri, industrie pe care a abordat-o doar relativ recent, în ultimii doi ani.

După un an de teste, Spotify lansează acum trei playlist-uri, create de o echipă editorială, nu generate de vreun algoritm artificial, compuse din recomandări de podcast-uri care ar trebui să corespundă preferinţelor personale.

Pentru început, acestea vor fi disponibile doar în 6 ţări: Statele Unite, Mexic, Marea Britanie, Suedia, Germania şi Brazilia. Locaţia geografică este unul din criteriile pe baza cărora vor fi selectate podcast-urile.

Cele trei playlist-uri vor avea două roluri, conform oficialilor companiei: vor încerca să-i convingă pe cei care deja ascultă podcast-uri să o facă pe Spotify şi vor încerca, totodată, să atragă utilizatori noi.

Creatorii de podcast-uri vor fi notificaţi de Spotify în momentul în care una din creaţiile proprii va fi adăugată la un playlist.

Pentru unii creatori de conţinut, strategia Spotify ridică semne de întrebare. Deoarece Spotify deţine şi studiouri de producţie, aceştia se întreabă dacă nu cumva compania suedeză va folosi aceste facilităţi pentru a-şi promova mai intens propriile emisiuni.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.