Având în vedere ultimele evoluţii privind răspândirea infecţiei cu COVID-19 la nivel naţional, Agenţia Naţională de Integritate aduce la cunoştinţa opiniei publice suspendarea tuturor activităţilor de relaţii cu publicul, la sediul instituţiei, în perioada 11 martie – 22 martie 2020, cu posibilitatea prelungirii acestei măsuri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Activitatea de relaţii cu publicul se va efectua doar prin telefon, corespondenţă electronică şi prin poştă.

Adresa poştală: Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 15, Sector 1, Bucureşti, cod poştal: 010661 Telefon: +40-37-206 98 69; Fax: +40-37-206 98 88; E-mail: ani@integritate.eu

În acest context, programul de lucru cu publicul, prin telefon, se va prelungi, de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 - 16:00.

Totodată, având în vedere atribuţiile Agenţiei Naţionale de Integritate prevăzute de dispoziţiile legii referitoare la primirea declaraţiilor de avere şi de interese ale persoanelor prevăzute de Legea nr. 176/2010, în perioada menţionată, declaraţiile nu vor mai fi primite fizic, prin registratura ANI, acestea urmând a fi transmise Agenţiei exclusiv prin intermediul poştei.

Nu în ultimul rând, începând cu data de 11 martie 2020 se suspendă participarea personalului Agenţiei Naţionale de Integritate, în interes de serviciu, la evenimente/manifestări publice.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.