Hallmark se află în centrul unui scandal, după ce a retras de la difuzare reclame în care apăreau cupluri formate din persoane de acelaşi sex. În urma criticilor numeroase, şeful reţelei a prezentat scuze şi a anunţat că reclamele vor fi reluate, scrie BBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania a retras reclamele pentru site-ul Zola, după ce grupul conservator One Million Moms a făcut presiuni în acest sens.

Grupul activist One Million Moms, proiect online al American Family Association, oponent al drepturilor persoanelor homosexuale, a făcut mai multe plângeri referitor la acele reclame şi a anunţat că reprezentanţi ai săi s-au întâlnit cu Bill Abbott, şeful companiei Crown Family Network, care deţine Hallmark, care le-a spus că reclamele difuzate din greşeală au fost scoase.

Crown Media a anunţat Zola că patru dintre reclamele sale nu vor fi difuzate, deoarece compania „nu are permisiunea să accepte materiale care sunt controversate”.

Hotărârea a atras critici în social media, unde au fost făcute mai multe apeluri la boicot.

Între cei care au criticat decizia Hallmark de a scoate reclamele s-au numărat realizatoarea de televiziune şi actriţa Ellen DeGeneres, guvernatorul statului California, Gavin Newsom, dar şi Netflix.

Hashtag-ul #BoycottHallmarkChannel, lansat de Glaad, a fost folosit în 16.000 de mesaje publicate duminică după-amiază pe Twitter.

Mike Perry, directorul executiv al Hallmark Cards, a prezentat scuze privind decizia şi a transmis că reţeaua va redifuza advertorialele: „Regretăm cu adevărat dezamăgirea provocată”.

Într-un comunicat publicat pe site, Hallmark a mai precizat că va colabora cu grupul Glaad, care luptă pentru drepturile comunităţii LGBTQ.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.