Asociaţia Timişoara 2021 - Capitala Europeană a Culturii, a încredinţat în mod oficial activităţile de fundraising societăţii ADV Communication din Bucureşti. Contractul a fost semnat de Preşedintele Consiliului Director al Asociatiei Timisoara 2021, Horatiu Rada, de Directorul Executiv, Simona Neumann, precum şi de Giulio Bertola, Managing Partner al societăţii ADV Communication.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cei peste 18 ani de activitate, Giulio Bertola a contribuit la susţinerea Comunicării din partea României în momente delicate pentru ţară, colaborând cu succes în cadrul unor proiecte importante, cu Ministerul Afacerilor Externe al României la Roma în 2008, iar în 2013 şi 2014, cu Departamentul de Informaţii şi Relaţii Publice al Ministerului Afacerilor Interne.

Bertola nu se află la prima sa experienţă în ceea ce priveşte acest tip de manifestări culturale, de anvergură internaţională, participând deja în mod activ la Sibiu, Capitală Europeană a Culturii în 2007. În această conjunctură a coordonat participarea comunităţii antreprenoriale italiene şi a prezenţei instituţionale şi asociative italiene (Ambasada Italiei la Bucureşti, Unimpresa, Camera de Comerţ Italiana pentru România şi ICE – Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior) printr-un proiect complex „made in Italy”, considerat unul dintre cele mai bune proiecte ale întregului program cultural din 2007. Mulţumită experienţei dobândite în urma manifestărilor de la Sibiu 2007, Bertola este în măsură să propună planuri de comunicare care cuprind beneficii inovatoare pentru companiile care aleg poziţia de Official Partners. Propunerea sa a fost supusă, conform procedurii, aprobării Consiliului Director al Asociaţiei Timişoara 2021, aprobare obţinută imediat în luna septembrie.

Prin urmare, data de 1 octombrie a marcat momentul începerii prezentării în cadrul marilor companii din România, a Planurilor de aderare în calitate de Official Partners la Timişoara 2021 - Capitala Europeană a Culturii. Acestea sunt poziţii de „sponsor” deosebit de prestigioase, deoarece vor însoţi această iniţiativă culturală extraordinară pentru Timişoara şi România timp de doi ani.

Printre principalele avantaje va fi prezenţa brandului la toate sutele de evenimente care vor avea loc pentru a celebra Timişoara 2021 - Capitala Europeana la Culturii, în calitate de Official Partners. Mulţumită conţinutului inovator al propunerii, vizibilitatea companiilor care vor avea ocazia să ocupe una dintre aceste poziţii limitate va fi extraordinară. Pentru a garanta o procedură de aderare clară şi transparentă, precum şi condiţii egale pentru toate companiile, ADV Communication este singura agenţie privată autorizată să sprijine Asociaţia TM2021 în ceea ce priveşte acţiunile de fundraising pentru Timişoara - Capitala Europeană a Culturii.

Comunicat Oficial al Asociaţiei Timişoara 2021 - Capitala Europeană a Culturii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.