Edenred, cel mai mare emitent de carduri, tichete şi soluţii pentru beneficii extra-salariale, introduce pe agenda angajatorilor şi angajaţilor un focus pe viaţă sănătoasă, nutriţie şi sport.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Edenred a demarat o campanie de conştientizare, educare şi prevenţie în sănătate adresată atât propriilor angajaţi, cât şi companiilor client, beneficiarilor de tichete şi comercianţilor parteneri. Compania a propus propriilor angajaţi consultaţii de nutriţie sănătoasă şi testări medicale, în plus faţă de diversele beneficii din sfera serviciilor medicale pe care le oferă deja. De asemenea, Edenred a organizat workshop-uri de nutriţie sănătoasă şi pentru companiile-client şi angajaţii acestora. Sfaturile specialiştilor au fost completate şi puse în practică într-un campionat sportiv organizat pentru proprii angajaţi, companii client şi comercianţi parteneri.

SĂNĂTATE LA MUNCĂ

Pentru a face accesul la sănătate cât mai uşor, am invitat medicii şi specialiştii în nutriţie chiar în mijlocul angajaţilor. Am organizat pentru colegii noştri consultaţii de stomatoglogie, oftalmologie, screening de cancer la sân şi de prostată, consiliere în nutriţie, posturologie şi imunitate, workshop-uri de combaterea stresului. Convingerea noastră este că atenţia şi investiţia în sănătatea angajaţilor noştri înseamnă o investiţie în sănătatea echipei şi a companiei. Astăzi, companiile au o responsabilitate etică şi socială să-şi sprijine angajaţii să aibă o viaţă echilibrată. Asta încercăm să facem şi în Edenred, şi în întreg ecosistemul de companii, angajaţi şi comercianţi pe care soluţiile emise de noi îl susţin.”, a declarat Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova.

FOOD – PROGRAMUL EDENRED PENTRU NUTRIŢIE SĂNĂTOASĂ

Pe lângă acţiunile prin care îşi încurajează angajaţii să facă alegeri sănătoase, Edenred marchează în octombrie aniversarea unui an de la lansarea în România a programului său pentru alimentaţie sănătoasă, dezvoltat de grupul Edenred la nivel european – FOOD (Fighting Obesity through Order and Demand).

Edenred România a cooptat deja în programul FOOD mai mult de 80 de restaurante partenere, care au adăugat ÎN FIECARE ZI opţiuni sănătoase - mese echilibrate nutriţional şi gătite prin metode sănătoase - în meniurile lor de prânz,

În acelaşi timp, pe parcursul acestui an, angajaţi din 14 companii au participat până în prezent la workshop-urile de nutriţie sănătoasă oferite de Edenred prin programul său FOOD@Work. Informaţiile sunt comunicate şi promovate în plus, prin campaniile de informare Edenred, către peste 1 milion de angajaţi din România care beneficiază de carduri şi tichete de masă Edenred.

CAMPIONATUL DE FOTBAL EDENRED

Punând în practică sfaturile specialiştilor, Edenred România a inclus şi sportul pe agenda de priorităţi şi s-a pus în mişcare alături de companii client şi comercianţi parteneri. Promovând sportul ca element esenţial pentru un stil de viaţă sănătos, compania a organizat în septembrie a 5-a ediţie a Campionatului de Fotbal Edenred.

Peste 1.3 milioane de salariati din 35.000 de companii din România folosesc cardurile şi tichetele de masă emise de Edenred. In consecinţă, Edenred este în măsură atât să observe obiceiurile de consum alimentar ale acestora, cât şi să le faciliteze dorinţa de a avea o alimentaţie echilibrată şi un stil de viaţă sănătos.

Un stil de viaţă mai sănătos se reflectă direct în creşterea performanţei companiilor, dar şi într-un mediu social şi economic mai sănătos”, adaugă Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova. „ Prin campania noastră pentru sănătate, vrem să aducem împreună companii, angajaţi şi comercianţi, pentru performanţă la toate nivelurile”.

▬▬

Edenred, lider mondial în soluţii de plată pentru piaţa muncii, conectează 830.000 de clienţi corporaţii, 47 de milioane de utilizatori-angajaţi şi 1.7 milioane de comercianţi parteneri din 45 de ţări. Datorită platformei sale globale de tehnologie, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii în 2018, realizate în principal prin intermediul aplicaţiilor mobile, platformelor online şi cardurilor, reprezentând peste 28 de miliarde de euro în volum de afaceri.

Cei 8.500 de angajaţi Edenred sunt animaţi de misiunea comună de a îmbunătăţi calitatea vieţii angajaţilor, de a creşter eficienţa companiilor şi de a spori veniturile comercianţilor parteneri. Realizează acest lucru prin intermediul a trei linii de afaceri:

  • Beneficii pentru angajaţi (hrană, masa de prânz, bunăstare, agrement, cultură şi servicii umane)

  • Soluţii pentru flote şi mobilitate (combustibil, taxe de drum, întreţinere şi călătorii de afaceri)

  • Soluţii complementare, inclusiv servicii de plăţi corporative (carduri de plată virtuale, transferuri bancare identificate şi plăţi furnizori), soluţii de incentivare şi recompense (platforme, carduri cadou şi programe de incentivare) şi programe sociale publice.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe şi MSCI Europe.

For more information: www.edenred.com

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menţionate sau prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terţe părţi. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără consimţământul scris prealabil al proprietarilor lor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.