Clienţii Enel pot opta, începând de luna aceasta, să primească factura prin SMS, compania fiind primul furnizor de energie din ţară care lansează un serviciu ce îmbină tehnologii digitale precum SMS-ul, internetul pe dispozitivele mobile şi IVR-ul.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acesta se adresează clienţilor care folosesc tot mai puţin e-mailul ca mijloc de corespondenţă, ca alternativă la serviciul de trimitere pe e-mail. Factura prin SMS vine şi în întâmpinarea celor care nu au acces la internet pe telefon mobil.

Serviciul îşi propune să ofere opţiuni alternative celor care doresc să renunţe la factura fizică, tipărită pe hârtie, în favoarea variantei electronice. Serviciul este gratuit şi poate fi activat de către toţi clienţii rezidenţiali cu contracte de energie electrică şi/sau gaze naturale.

”Astfel, în momentul emiterii facturii clienţii, Enel vor primi un SMS cu detaliile acesteia: data emiterii, ID-ul facturii, valoarea facturii curente, totalul de plată la data emiterii (în cazul clienţilor cu facturi restante), codul de plată, un număr de telefon unde pot suna pentru a asculta informaţii despre facturile lor, precum şi un link personalizat. La accesarea linkului, clienţii vor fi direcţionaţi către o pagină web de unde vor putea descărca atât factura curentă, cât şi facturile anterioare în format PDF, vor putea vizualiza numărul de kWh facturaţi şi plăti online”, se arată în comunicat.

Cu detaliile din SMS-ul primit la emiterea unei noi facturi, clientii Enel pot plati factura sau soldul la zi, la oricare din partenerii de incasare, fara a mai fi nevoie de factura tiparita.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.