La nivel naţional, peste 2,4 milioane de români au urmărit meciul România-Malta (1-0) pentru calificarea la EURO 2020, iar în minutul de aur, la 20.52, peste 3,4 milioane de telespectatori au vizionat partida transmisă duminică de Pro TV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pro TV a condus detaşat topul audienţelor duminică seară, cu meciul dintre România şi Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban şi naţional. Postul de televiziune a obţinut cifre de audienţă de aproximativ patru ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani.

Pro TV a obţinut 13.8 puncte de rating şi 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating şi 12.3% share. 

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obţinute duminică cu Malta, România speră la calificare.

În luna octombrie, România va juca cu selecţionata Feroe şi apoi acasă cu Norvegia.



 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.