Sunt din ce în ce mai multe joburi în vânzări, iar beneficiile acestora aduc şi un mare interes pentru el în rândul oamenilor care îşi caută acum un loc de muncă. Însă, cum poţi să te pregăteşti de interviul pentru un astfel de job? Ce trebuie să ştii şi cum poţi să îi cucereşti pe oamenii de la resurse umane?

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Echipa we do hr ţi-a pregătit câteva sfaturi care să te ajute înainte să mergi la primul interviu pentru un astfel de job.

AI ÎNCREDERE ÎN TINE

Dacă vrei să lucrezi în vânzări trebuie, întâi de toate, să ai încredere în tine. Şi, mai mult decât atât, să arăţi acest lucru, începând chiar de la interviul de angajare. Trebuie să ştii foarte bine lucrurile pe care va trebui să le vinzi şi să poţi arăta strategia pe care o vei aplica pentru a face acest lucru.

De asemenea, trebuie să ştii cui te adresezi şi ce beneficii le oferi celor care sunt convinşi să îţi cumpere produsele. Ai încredere în tine că te vei descurca în orice situaţie şi arată acest lucru chiar de la prima strângere de mână.

PREGĂTEŞTE-TE BINE ÎNAINTE DE INTERVIU: AFLĂ CÂT MAI MULTE INFORMAŢII DESPRE COMPANIA LA CARE ÎŢI DOREŞTI SĂ LUCREZI

Pentru a reuşi să impresionezi încă de la primul interviu, trebuie să arăţi că eşti pregătit. Să ştii cât mai multe lucruri despre compania la care îţi doreşti să ajungi. Începe prin a le cunoaşte misiunea, valorile, cultura organizaţională. Trebuie să ştii ce exact vinzi – produse ori servicii – şi cum se poziţionează acestea pe piaţă – puncte forte, puncte slabe, competitori etc. Şi, cel mai important, trebuie să fii pregătit oricând să răspunzi la cea mai arzătoare întrebare: “De ce vrei să lucrezi la compania respectivă?”. Fără să ai un răspuns clar şi convingător la întrebarea asta, nu vei putea să fii luat în considerare pentru jobul respectiv.

FII PREGĂTIT SĂ ARĂŢI CĂ EŞTI UN OM DE ECHIPĂ

Toate companii mari vorbesc despre incluziune ca valoare primordială care face pentru din cultura lor organizaţională. Vorbesc, de asemenea, despre cât de important este să aibă o atmosfera foarte bună la birou. Şi, mai ales, decât cât de mult contează să poţi munca în echipă. Iar această ultimă calitate devine prioritară atunci când faci parte din departamentul de vânzări.

Cum poţi arăta acest lucru la interviu? De cele mai multe ori, oamenii de la resurse umane vor avea nevoie de exemple de la locurile de muncă anterioare care să ateste acest lucru. Aşa că, ar fi bine să aduci cu tine la interviu şi câteva povestioare care să ateste acest lucru, poate şi nişte nume de persoane care să confirme spusele tale.

Mai multe despre informaţiile necesare pentru un job în vânzări, poţi găsi aici.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.