Google a prezentat luni noul său model de ochelari, Google Glass Enterprise Edition 2, care sunt destinaţi utilizatorilor corporativi, relatează CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Introduşi pe piaţă în 2013, ca unul dintre primele dispozitive de realitate augmentată, Google Glass sunt o pereche de ochelari care folosesc un mic proiector pentru a transmite imagini generate de computer într-un ochi al utilizatorului, astfel încât acestea par să plutească în faţa lumii reale.

În ultimii ani, Google a avut ca ţintă companiile, după ce încercările de a atrage consumatorii cu Google Glass au dat greş, din cauza preţului ridicat şi a camerei încorporate care a provocat îngrijorări legate de pretejarea vieţii private.

Modelul destinat consumatorilor a fost scos de pe piaţă în 2015.

Google Glass Enterprise Edition 2 sunt bazaţi pe o platformă puternică Qualcomm Snapdragon XR1, despre care Google afirmă că va oferi o durată de viaţă mai mare a bateriei.

Smith Optics oferă rame care arată ca nişe ochelari obişnuiţi, ceea ce înseamnă că aceştia sunt mai puţin voluminoşi  faţă de ochelarii HoloLens ai Microsoft şi ochelarii produşi de startup-ul Magic Leap.

Noii ochelari ai Google costă 999 de dolari, dar preţul ar putea fi mai mic pentru unele firme, în funcţie de afacere şi de contractele cu Gppgle.

Suma este mult mai mică faţă de preţul ochelarilor HoloLens 2 ai Microsoft, care sunt destinaţi la rândul lor companiilor şi armatei, care porneşte de la 3.500 de dolari.

Noua soluţie oferită de Microsoft, prezentată în februarie, este mai performantă decât Google Glass şi afişează informaţii deasupra lumii reale, pe care utilizatorii o pot vedea cu ambii ochi.

Ca şi în cazul primului model, ochelarii Google Glass Enterprise Edition 2 au doar un mic proiector în faţa unuia dintre ochi.

Noii ochelari ai Google, care funcţionează cu sistemul Android, vor putea fi oferiţi mai uşor angajaţilor companiilor, faţă de primul model, pentru că suportă sistemul de management al dispozitivelor mobile, care este folosit pentru a configura dispozitive precum telefoane şi tablete cu aplicaţii şi servicii şi pentru a controla modul în care sunt folosite, inclusiv dezactivarea în cazul pierderii sau furtului.

Potrivit Google, ochelari sunt utilizaţi în logistică, producţie şi servicii în teren, de către companii precum H.B Fuller, Sutter Health, Deutsche Post DHL Group şi AGCO.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.