În Adunarea Generală a FRF care a avut loc miercuri, membrii afilliaţi au aprobat schimbarea identităţii vizuale a Federaţiei Române de Fotbal.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
"Federaţia Română de Fotbal intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF, creat de compania Brandient, este să unească sub o nouă marcă toate entităţile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeaşi siglă valorile esenţiale ale fotbalului românesc:

·       Credibilitate şi Onoare

·       Performanţă şi Progres

·       Patriotism şi Implicare socială

·       Parteneriat şi Susţinere

·       Pasiune şi Spectacol

Fotbalul este mai mult decât Echipa Naţională. De la bucuria din uliţele satului până la Performanţa de pe marile stadioane. Pentru că generaţiile învingătoare se nasc şi se formează, nu se inventează, iar Progresul izvorăşte din bucuria tuturor de a juca: în sală, pe plajă sau în iarbă, băieţi şi fete, Federaţia Română de Fotbal a dezvoltat competiţii şi a construit credibilitate. Fotbalul înseamnă ÎMPREUNĂ, iar Federaţia Română de Fotbal spune astăzi suntem “MAI BUNI ÎMPREUNĂ” pentru dezvoltarea fotbalului din România", notează frf.ro.

„În ultimii cinci ani, Federaţia Română de Fotbal a transformat fotbalul românesc. O transformare care înseamnă zeci de noi competiţii, cu precădere la nivel de copii şi juniori, o creştere fără precedent după 1990 a numărului de practicanţi ai fotbalului, băieţi şi fete, o dezvoltare istorică pentru futsal şi fotbalul feminin. Spunem, cu toată încrederea, că atât fotbalul românesc, cât şi Federaţia Română de Fotbal, s-au transformat. Şi când spun Federaţia Română de Fotbal spun echipa FRF şi toţi membrii afiliaţi. Federaţia Română de Fotbal a căpătat o nouă identitate, atât în România, cât şi faţă de celelalte federaţii europene, faţă de UEFA şi FIFA”, a spus Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.