Vânzarea online a pieselor cântate de Lady Gaga, Dolly Parton şi Kacey Musgraves la gala premiilor Grammy a crescut cu 480%, informează The Hollywood Reporter.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit Nielsen Music, gala premiilor Grammy, care a avut loc duminică, a avut o mare influenţă în ceea ce priveşte vânzările înregistrate online.

Vânzarea online a cântecelor prezentate pe scena galei a cunoscut o creştere de 480% pe 10 februarie, faţă de data de 9 februarie. Combinate, piesele - originale şi versiuni - au fost descărcate de 71.000 de ori în ziua show-ului, faţă de 12.000, în ziua anterioară.

Printre cele care au cunoscut cele mai importante creşteri se numără „Hard Place” - H.E.R. (102.000%), „Rainbow” - Kacey Musgraves (9.430%) şi „The Joke” - Brandi Carlile (2771%).

„Shallow”, cântată de Lady Gaga şi Bradley Cooper, a fost descărcată de 14.000 de ori în ziua galei, cu 229% mai mult decât sâmbătă. Aceasta a fost cea mai vândută piesă dintre cele interpretate pe scena ceremoniei de la Los Angeles.

Albumul „Golden Hour” al lui Musgraves, care a câştigat 2 trofee Grammy, a fost vândut cu 537% mai mult.

Tributul Dolly Parton din timpul galei a dus la o creştere semnificativă a vânzării pieselor „Here You Come Again”, „Jolene", „Red Shoes" şi „9 to 5”. Împreună cu „After the Gold Rush”, versiune a piesei lui Neil Young, cântecele au fost vândute în 6.000 de unităţi, cu 718% mai mult duminică faţă de sâmbătă. Piesa originală a lui Young a fost descărcată de mai puţin de 1.000 de ori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.