Emisiunea „Vocea României” a fost urmărită, vineri seară, la Pro TV, de peste 1,4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, ultima rundă de confruntări a sezonului 8 fiind lider de audienţă pe segmentul publicului comercial.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Emisiunea a înregistrat, pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 7,4 puncte de rating şi 22,6% share, faţă de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, care a obţinut 5 puncte de rating şi 15,1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit „Vocea României”, potrivit cifrelor transmise de Pro TV.

Vineri seară, ultimele şapte cupluri au cântat pentru un loc în etapa knock-out-urilor, care va avea loc pe 23 noiembrie, de la ora 20:30, şi pe 24 noiembrie, de la ora 20:00.

Antrenorii Tudor, Irina, Andra şi Smiley vor decide atunci cine rămâne în cursă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.