Românii obişnuiesc să alimenteze cu carburant la final de săptămână, vineri fiind ziua din săptămână cu cea mai mare vânzare la carburanţi în staţiile Petrom, cu 15% mai mare decât într-o zi obişnuită, arată graficul vânzărilor pe ultimele 6 luni. De asemenea, vara, cererea de carburant creşte, august fiind luna în care se înregistrează cel mai mare nivel al vânzărilor în staţii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Petrom pune România în mişcare de 150 de ani, ajungând să alimenteze nu doar maşinile românilor, ci şi  pofta acestora de călătorii. Această nevoie de mobilitate este confirmată, de altfel, şi de cifre, care arată că august şi vineri sunt luna din an, respectiv ziua din săptămână cu cele mai multe alimentări cu carburanţi în staţiile noastre. Indiferent de destinaţia lor, ne bucurăm să fim alături de români la drum lung”, a declarat Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV Petrom.

În acest context, Petrom a lansat, în premieră naţională, o serie de facilităţi la carburanţi. Românii pot achiziţiona carburant la preţ redus dacă alimentează în weekend (vineri, de la ora 23:00, până duminică la ora 23:00) sau de benzină la preţ redus, zilnic, în anumite intervale orare.

Top staţii Petrom cu cele mai mari vânzări din ţară

În total, 1.220 de pompe din cele 404 staţii Petrom alimentează maşinile românilor, care parcurg fiecare, anual, în medie,  o distanţă de 12.s000 de kilometri cu carburanţi Petrom, arată o analiză a consumului de carburant a companiei.

Staţiile Petrom de pe drumurile naţionale cu cel mai mare trafic înregistrează şi cele mai mari vânzări. În top 5 staţii Petrom care înregistrează cele mai mari vânzări de carburanţi se numără staţiile 2 Ploieşti (pe DN1, in judeţul Prahova), 1 Urziceni (pe DN2-E85, în judeţul Ialomiţa), 1 Piteşti (Mărăcineni – judeţul Argeş), Băneasa (DN 1) şi Chitila Sat (Centura Bucureşti), conform datelor pe ultimul an.

# # #

Staţiile PETROM

Cu 404 de staţii în România, Petrom este cea mai mare reţea de distribuţie carburanţi din România, parte a grupului OMV Petrom. Staţiile PETROM – Punem România în mişcare oferă clienţilor carburanţi pe care se pot baza, staţii mereu în drumul lor şi o gamă variată de produse şi servicii suplimentare: băuturi şi alimente, servicii de spălare auto, achiziţie poliţă RCA auto, transfer naţional de bani, plata facturilor la utilităţi sau chiar expediţia de colete şi corespondenţă prin curier.

Despre OMV Petrom

OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier integrat din Europa de Sud-Est, cu o producţie anuală de ţiţei şi gaze de aproximativ 61 milioane bep în 2017. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de înaltă eficienţă de 860 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 787 benzinării, la sfârşitul lui martie 2018, sub două branduri, OMV şi Petrom.

OMV, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deţine 51,01% din acţiunile OMV Petrom. Statul român, prin Ministerul Energiei, deţine 20,64% din acţiunile OMV Petrom, Fondul Proprietatea deţine 9,9985%, iar 18,35% se tranzacţionează liber la Bursa de Valori Bucureşti şi la Bursa de Valori Londra.

OMV Petrom este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, cu contribuţii de circa 25,5 miliarde de euro sub formă de taxe, impozite şi dividende plătite în perioada 2005 – 2017.

Din 2007, OMV Petrom a integrat în strategia sa de business principiile responsabilităţii corporatiste. În această perioadă, compania a alocat aproximativ 50 milioane euro pentru dezvoltarea comunităţilor din România, concentrându- se pe protecţia mediului, educaţie, sănătate şi dezvoltare locală.

Contact presă

Cristina Lica

Communication Consultant

Rogalski Damaschin PR

0740.051.749/cristina.lica@rogalski.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.