Acţiunile Twitter au coborât vineri cu până la 21% după ce compania a anunţat scăderea numărului de utilizatori lunari cu 1 milion, la 355 de milioane, în urma eforturilor de eliminare a conturilor false şi a reglementărilor mai stricte referitoare la confidenţialitatea datelor, chiar dacă rezultatele trimestriale au depăşit aşteptările analiştilor, transmite MarketWatch.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Înainte de pierderile de vineri, titlurile Twitter înregistraseră o creştere de 80% în acest an, cu mult peste  avansul S&P 500, de 6,1%.

Declinul acţiunilor Twitter a fosst chiar mai mare faţă de scăderea de aproape 20% consemnată de titlurile Facebook, provocată de estimările pesimiste ale companiei referitoare la marjele de profit, ca urmare a reglementărilor mai stricte privind protecţia datelor personale.

În schimb, scăderea capitalizării Twitter, de 6,6 miliarde de dolari, nu se compară cu cea suportată de Facebook, de 120 de miliarde de dolari, cea mai mare din istoria bursei de pe Wall Street.

Twitter a raportat profit net pentru al treilea trimestru consecutiv, de 134 de milioane de dolari, respectiv de 13 cenţi pe acţiune. Veniturile  au urcat cu 24%, la 710,5 milioane de dolari, depăşind estimările FactSet, cu circa 2 milioane de dolari.

În timp ce directorii vorbeau despre viitorul luminos al Twitter, investitorii au reacţionat la scăderea numărului de utilizatori lunari cu 1 milion, La 355 de milioane, comparativ cu primul trimestru.

Declinul a fost anticipat, după informaţile recente potrivit cărora compania elimină aproximativ 1 milion de conturi false pe zi. La momentul respectiv directorul financiar Ned Segal a încercat să minimuzeze problema.

În timpul conferinţei trimestriale cu analiştii, Segal a spus că declinul numărului de utilizatori lunari activi a avut loc în urma eforturilor companiei de a-şi curăţa platforma, a deciziei de a nu reînnoi contractele de mesagerie text şi a noilor reglementări europene referitoare la protejarea confidenţialităţii datelor persoanale, care au intrat în vigoare în trimestrul al doilea.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.