Facebook va permite utilizatorilor să evalueze companiile care se promovează pe reţeaua de socializare, find posibil să le blocheze pe cele care vor primi rele mai negative opinii, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Măsura are rolul să combată companiile ale căror reclame induc în eroare utilizatorii să cumpere bunuri sau servicii de calitate proastă sau firmele care nu livrează produsele în termenul declarat.

Utilizatorii vor putea să îşi exprime opinia faţă de reclamele vizualizate sub butonul Ads Activity, a anunţat Facebook printr-o postare pe blog.

Promotorii vor avea şansa să îşi îmbunătăţească serviciile înainte de a fi luată o măsură împotriva lor, care ar putea include o reducere a numărului de reclame pe care le pot difuza.

”Credem că acest instrument va da oamenilor mai multă încredere în compania cu care interacţionează şi va ajuta ca firmele să răspundă mai mult pentru experienţa pe care o oferă clienţilor” potrivit Facebook.

Aceasta este una dintre numeroasele schimbări făcute de Facebook pentru îmbunătăţirea experienţei utilizatorilor, după ce compania a fost implicată într-un scandal uriaş, în care datele a milioane de utilizatori au fost accesate în mod ilegal de o firmă de consultanţă politică.

Facebook se descrie ca un serviciu susţinut de publicitate şi cere utilizatorilor să accepte publicitatea personalizată ca o condiţie de utilizare a platformei de socializare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.