Compania românească DocProcess, furnizor de servicii pentru digitalizarea şi automatizarea proceselor operaţionale, a deschis un centru de cercetare şi dezvoltare software la Grenoble, în Franţa, investiţia în primul an fiind de 600.000 euro din fonduri proprii, a declarat marţi Daniela Apolozan, director operaţional şi cofondator al companiei, într-o conferinţă de presă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania a fost înfiinţată în anul 2005 de antreprenorii români Liviu şi Daniela Apolozan.

Oficialii companiei au prospectat cinci oraşe în Franţa până au decis noul sediu.

”Ne-am decis să ne instalăm acolo unde am găsit o echipă. În mai puţin de o lună am creat compania din Franţa şi am şi făcut angajările. Până în prezent am angajat cinci francezi, specialişti software, însă vom continua recrutările, atât în Franţa, cât şi în România”, a adăugat Daniela Apolozan.

Aceasta precizează că până în 2020 statele membre UE ar trebui să lucreze electronic, iar ”DocProcess s-a pregătit pentru asta”.

Compania estimează pentru acest an afaceri de 2,7 milioane euro în acest an, cu 64% mai mari faţă de anul trecut, când s-au cifrat la 1,65 milioane euro. Creşterea este bazată pe produsele noi oferite, dar şi pe impactul centrului deschis în Franţa, spune cofondatorul societăţii.

Compania a ales astfel ca primă destinaţie Franţa, pe care o consideră o piaţă matură, care oferă mai multe oportunităţi. Birourile din România şi Franţa urmează să dezvolte împreună soluţii pentru clienţii DocProcess.

“În prezent, suntem o echipă cu 50 de angajaţi (România plus Franţa) şi suntem în proces de creştere. Dorim să lucrăm cu cei mai buni dezvoltatori de software pe care îi putem găsi şi care văd oportunitatea de a lucra într-o companie ce îşi dezvoltă propriul ei produs şi are ambiţii globale. Ne interesează pieţele din Uniunea Europeană şi nu numai”, a spus, la rândul său, Liviu Apolozan, coproprietar al companiei.

Centrul din Franţa este condus de Jean-Dominique Sorace, care coordonează întregul departament tehnic al DocProcess din România şi Franţa.

“La DocProcess aplicăm micro-serviciile, inteligenţa artificială şi blockchain-ul printre multe altele, dezvoltând totodată şi proiecte de cercetare cu universităţile de profil”, spune Jean-Dominique Sorace, director tehnic DocProcess.

DocProcess are peste 3.200 de clienţi la nivel global, societăţi de tipul SSC (Shared service centers), BPOs (Business process outsourcing) şi companii mari. Aceştia şi-au ameliorat eficienţa proceselor financiare, de achiziţii si de logistică cu ajutorul soluţiilor de automatizare prin RPA (Robotic Process Automation).

“Avem clienţi mari ce provin în special din retail, industria alimentară, auto, farma, etc. Am creat un ecosistem de peste 3.200 de societăţi care comunică între ele, îşi armonizează procesele şi actualizează cataloage partajate cu ajutorul serviciilor noastre. Digitalizarea a însemnat pentru toate aceste companii reducerea costurilor, accelerarea proceselor operaţionale şi reducerea erorilor cu 99%. Activăm într-un domeniu din ce în ce mai dinamic, automatizarea şi digitalizarea aflându-se pe agenda tuturor companiilor. Lucrăm să ne extindem serviciile în industria bancară, asigurări şi energie”, arată Daniela Apolozan.

Platformele DocProcess automatizează procese financiare (Purchase-to-Pay, Order-to-Cash, eInvocing), de achiziţii, logistică şi HR ajutând companiile să elimine documentele pe hârtie şi munca manuală repetitivă.

Compania a digitalizat până în prezent peste 80 milioane de documente, fapt care se traduce prin salvarea a peste 8.800 de copaci, economisirea a 1.600 de tone de hârtie şi reducerea amprentei de mediu cu 2.880 tone de dioxid de carbon.

Printre clienţii companiei se numără Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Altex, Albalact, Covalact, Mondelez.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.