Aplicaţia de mesagerie a Facebook a lansat marţi o funcţie de realitate augmentată care va permite utilizatorilor să vadă produsele pe care vor să le cumpere ca şi când le-ar avea deja, în încercarea de a atrage potenţiali clienţi publicitari.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Deşi aplicaţiile pentru mesaje pentru telefoanele inteligente nu afişează reclame, Facebook a transmis că cei 1,3 miliarde de oameni care folosesc serviciul Messenger sunt vizaţi pentru creşterea pe termen lung a câştigurilor companiei, scrie Reuters.

David Marcus, şeful aplicaţiei Messenger a Facebook, a spus într-un interviu că utilizatorii posibili cumpărători vor putea vizualiza şi testa produse. Sephora este una dintre primele companii care vor folosi funcţia şi va permite utilizatorilor să încerce virtual produsele sale cosmetice.

 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.