Episodul din serialul de comedie „Las Fierbinţi” care a fost difuzat de Pro TV joi seară, în intervalul orar 20.28 – 21.31, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a fost urmărit de aproape două milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Episodul a fost urmărit de 1.998.000 de telespectatori la nivel naţional, obţinând 11,2 puncte de rating şi 26,8% cotă de piaţă, în timp ce Kanal D s-a situat pe cel de-al doilea loc în top, cu 5,2 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, „Las Fierbinţi” a obţinut 10,7 puncte de rating şi 35,3% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Kanal D, cu 4 puncte de rating şi 13,1% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Las Fierbinţi” a obţinut 10,6 puncte de rating şi 25,5% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 5 puncte de rating şi 12% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, atins la 21.31 la nivel naţional, episodul din „Las Fierbinţi” era urmărit de 2.611.000 de telespectatori.

Serialul de comedie „Las Fierbinţi” este difuzat în fiecare marţi şi joi, de la ora 20.30, de Pro TV.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.