Serialul de comedie „Las Fierbinţi”, difuzat de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, marţi seară, în intervalul orar 20.30 – 21.35, în care a fost urmărit de aproape două milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Las Fierbinţi” a condus topul audienţelor la nivel naţional cu 1.999.000 de telespectatori, înregistrând 11,2 puncte de rating şi 24% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în clasament, în acelaşi interval de difuzare, s-a situat Kanal D, cu 8,9 puncte de rating şi 19,2% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial, format din telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul „Las Fierbinţi” a înregistrat 11,4 puncte de rating şi 31,5% cotă de piaţă. Pe locul al doilea în top s-a situat Antena 1, cu 7,5 puncte de rating şi 20,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, „Las Fierbinţi” a obţinut 11,1 puncte de rating şi 23,8% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Antena 1, cu 7,6 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă, 21.12, serialul „Las Fierbinţi” era urmărit de 2.417.000 de telespectatori la nivel naţional.



Serialul „Las Fierbinţi” este difuzat de Pro TV în fiecare marţi şi joi, de la ora 20.30.  

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.