Brandul Nomasvello (No+Vello), Liderul Mondial in Epilare Definitiva si Rejuvenare cu IPL a a sarbatorit 8 ani de existenta in Romania si cele 40 centre active, alaturi de clientii sai fideli, de bloggeri, jurnalisti si persoane publice care au testat deja eficienta serviciilor No+Vello.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Evenimentul aniversar a avut loc pe 17 aprilie 2018, intr-o atmosfera prietenoasa si relaxanta, de primavara. Printre invitatii speciali s-au numarat vedetele Alessia, Roxana Blagu, Kaira, Ianna, Andreea Ilie, Chef Aida Parascan, Francisca, Adina Halas, Loulou, Alina Dinca, Anca Ciota si Diana Parvu.

Vedetele au imortalizat momentul la cabina foto, au savurat un cocktail si au degustat preparate delicioase din candy bar-ul tematic. Ulterior, au aflat povestea francizei Nomasvello.

Brandul No+Vello a aparut in Spania in 2007 si in prezent numara 1200 centre la nivel international, in 16 tari, de pe 3 continente.

Pe piata din Romania s-a lansat in anul 2010, fiind dezvoltata de catre Dana Vlascianu si Niklas Klingh. In doar 8 ani de existenta pe piata romaneasca, brandul a ajuns la 40 centre active, in Bucuresti si alte 19 orase din tara.

Franciza Nomasvello ofera servicii premium de infrumusetare, precum: Epilare Definitiva si Rejuvenare, Terapii Faciale Proskin, Terapii Faciale si Corporale cu LED, Albire Dentara BIO si tratamente intensive pentru ten, cu produsele profesionale No+Vello.

Succesul conceptului No+Vello se bazeaza indeosebi pe pretul fix si unisex de doar 30 euro pe sedinta, indiferent de zona tratata si pe eficienta ridicata a tratamentelor, care transforma clientii in adevarati promotori ai serviciilor. Centrele Nomasvello din tara au activa in permanenta si o campanie de loializare a clientilor.

Pe langa toate aceste avantaje, serviciile Nomasvello se remarca prin utilizarea unei tehnologii proprii de ultima generatie, prin specialistii acreditati si prin protocolul de lucru international, toate acestea asigurand rezultatele optime ale tratamentelor. Mai mult, saloanele din retea asigura epilarea definitiva si pe piele bronzata in conditii de maxima siguranta si eficienta, prin tehnologia Sun&SAFE.

Succesul afacerii in sistem de franciza se bazeaza pe costuri lunare minime si pe incasari lunare care asigura o profitabilitate de pana la 10 000 euro.

Acoperirea RAPIDA a investitiei a determinat 7 dintre francizatii actuali sa detina mai mult de 1 centru.

No+Vello este de 5 ani consecutiv franciza NUMARUL 1 in lume pe segmentul de infrumusetare.

Cel de-al 40-lea centru Nomasvello din Romania a fost inaugurat recent la Sibiu.

In 2018 brandul No+Vello continua EXTINDEREA in toate orasele din tara, inclusiv in orasele mici, unde va dezvolta conceptul de No+Vello POINT (business-in-business).

Reteaua Nomasvello Romania cauta parteneri pentru deschiderea de noi saloane, indeosebi in orasele Targu-Mures, Alba-Iulia, Constanta, Timisoara, Focsani si Piatra-Neamt, estimand o crestere a afacerii cu circa 30%. Brandul va continua sa se extinda cu noi centre si in capitala, pentru a fi prezent in toate centrele comerciale populare din Bucuresti.

Prin sloganul “Frumusetea se ingrijeste” si prin endorsarea tratamentelor sale de catre vedete, bloggeri si alte persoane publice din Romania, Nomasvello subliniaza importanta ingrijirii personale ca rutina zilnica, pentru pastrarea frumusetii naturale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.