Twitter se pregăteşte să pună în practică una dintre cele mai importante schimbări privind modul în care sunt acceptate postările, de la înfiinţarea companiei şi până în prezent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Limita de 140 de caractere face parte din ADN-ul Twitter, fiind practic una din aşa-numitele ”limitări frumoase” care a diferenţiat reţeaua socială condusă de Jack Dorsey şi a transformat-o în cea mai importantă sursă de informare din lume.

La începutul acestui an, a circulat chiar informaţia că Twitter ar putea renunţa la această limitare şi ar urma să permită postarea unui număr nelimitat de caractere. Se pare că, în cele din urmă, s-a luat decizia de a contoriza doar textul propriu-zis în limita de 140 de caractere.

Începând cu 19 septembrie, Twitter nu va mai lua în calcul elementele multimedia şi citatele atunci când numără cele 140 de caractere. Astfel, fotografiile, clipurile video sau animaţiile cu link-urile aferente vor fi excluse de la numărătoare, făcând astfel loc mai multor caractere.

De asemenea, numele de utilizatori plasate la începutul posturilor nu vor mai fi nici ele contorizate. Asta înseamnă că replicile dintre utilizatori vor beneficia de mai mult spaţiu de exprimare, adăugându-se elementelor multimedia şi citatelor care nu sunt numărate şi numele de utilizatori, dar doar atunci când sunt plasate la începutul mesajului (adică atunci când este vorba despre un dialog).

Limita de 140 de caractere vine din faptul că Twitter a luat naştere ca un mijloc de comunicare prin intermediul SMS-urilor. În ciuda evoluţiei şi mutării online, unde o astfel de limitare nu mai era necesară, Twitter a ales să rămână la decizia iniţiă.

Succesul Twitter nu stă însă în celebra limită de 140 de caractere, ci în ordinea cronologică a posturilor din timeline. Spre deosebire de Facebook, care foloseşte un algoritm, posturile afişate pe Twitter sunt în ordine invers cronologică, făcând din această reţea socială o excelentă sursă de informaţii în timp real.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.