BAT a lansat R&D Visitor Experience, un tur virtual al centrului global de cercetare şi dezvoltare al companiei din Southampton, Marea Britanie, care invită vizitatorii să exploreze inovaţiile ştiinţifice de ultimă generaţie ale companiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
  • Noul Tur Virtual BAT R&D Visitor Experience permite vizitatorilor din lumea întreagă să “se plimbe” prin laboratoarele de cercetare şi dezvoltare ale companiei, să întâlnească oameni de ştiinţă reputaţi şi să cunoască rezultate ale unor studii recente
  • Experienţa oferă vizitatorilor ocazia de a explora abordarea ştiinţifică şi progresele companiei în reducerea riscurilor asociate fumatului
  • Turul virtual prezintă activităţile de cercetare şi dezvoltare ale companiei în domenii importante, precum biologia, chimia, toxicologia, ştiinţele senzoriale, analiza aerosolilor, siguranţa produselor, analiza preferinţelor consumatorilor şi biotehnologia
  • Lansarea subliniază abordarea ştiinţifică a BAT în reducerea impactului operaţiunilor sale asupra sănătăţii şi viziunea companiei pentru un viitor mai bun (A Better TomorrowTM).

Click aici pentru turul virtual: Vezi online laboratoarele de cercetare BAT

Experienţa reconfirmă abordarea deschisă şi transparentă a BAT faţă de ştiinţă, care stă la baza dezvoltării portofoliului companiei de produse cu risc redus* şi a activităţilor de dincolo de nicotină ale companiei. BAT primeşte în mod regulat vizitatori la centrul global de cercetare şi dezvoltare, iar din 2011 până în prezent peste 3.500 de persoane au vizitat fizic facilităţile companiei. Având în vedere limitarea semnificativă a călătoriilor, noul tur virtual permite oamenilor din întreaga lume să acceseze şi să înţeleagă activitatea de cercetare ştiinţifică a BAT, activităţile în direcţia reducerii riscurilor asociate fumatului şi să obţină informaţii şi perspective ale experţilor.

La BAT, cercetarea şi dezvoltarea sunt fundamentale în toate activităţile noastre. Preocuparea pentru ştiinţă şi cercetare ne-a permis să facem progrese semnificative în dezvoltarea şi evoluţia noilor noastre categorii de produse, care sunt testate riguros şi fundamentate ştiinţific ca alternative cu risc redus* la ţigări. Activitatea noastră de cercetare şi dezvoltare porneşte de la preferinţele consumatorilor, integrând ultimele inovaţii ştiinţifice în dezvoltarea produselor. Acest lucru ne permite să oferim o gamă de produse plăcute, cu risc redus* ca alternativă la ţigări, menţinând în acelaşi timp standarde foarte ridicate de siguranţă şi calitate,” a declarat Dr. David O’Reilly, Director pentru Cercetare Ştiinţifică în cadrul BAT.

Noul tur virtual pentru vizitatori demonstrează amploarea activităţilor noastre în domeniul cercetării şi cadrul ştiinţific robust în care evaluăm şi susţinem rolul pe care îl au produsele noastre în reducerea riscurilor asociate fumatului”, a completat acesta.

Cu tururi virtuale de 360 de grade ale laboratoarelor, animaţii, filme video, profiluri ale oamenilor de ştiinţă, podcasturi şi multe altele, turul virtual R&D Virtual Experience este locul unde toţi cei interesaţi pot afla mai multe despre activitatea ştiinţifică din cadrul BAT. Turul ilustrează misiunea BAT de a construi un viitor mai bun şi de a reduce impactul afacerii sale asupra sănătăţii. BAT investeşte circa 350 de milioane GBP anual pentru identificarea unor modalităţi inovatoare de reducere a efectelor asupra sănătăţii publice şi îşi propune să ajungă la 50 de milioane de consumatori ai produselor sale fără ardere până în 2030.

BAT desfăşoară activităţi de cercetare într-un spectru larg de domenii ale ştiinţei, inclusiv în biologie moleculară, toxicologie şi chimie, accelerând activităţile de inovare şi de învăţare continuă care diferenţiază compania ca lider al industriei.

Vizitatorii turului R&D Virtual Experience vor putea explora:

·        Activitatea de Ştiinţă Senzorială: Acest departament unic în cadrul BAT susţine o mai bună înţelegere la nivelul companiei a experienţei consumatorilor cu produsele sale şi transformarea acestei înţelegeri în acţiuni concrete de dezvoltare de mărci şi produse.   

·        Laboratorul de Biotehnologie: Aici, cercetătorii BAT îşi valorifică expertiza în activităţi precum secvenţierea întregului genom, metabolomică** şi biologie computaţională, pentru a oferi consumatorilor experienţe şi alternative îmbunătăţite. De asemenea, echipa laboratorului cultivă aici plante şi identifică noi surse sustenabile pentru compuşi.

·        Laboratorul de Biologie: Aici cercetătorii BAT testează impactul potenţial al noilor categorii de produse asupra celulelor umane, comparativ cu fumatul.

·        Laboratorul de Baterii. Această facilitate a revoluţionat procesul de design, de dezvoltare şi de testare al dispozitivelor reîncărcabile ale BAT. Tot aici, bateriile sunt testate pentru respectarea standardelor înalte de calitate.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi BAT-Science.com                            

* Bazat pe dovezile existente şi presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc şi provoacă dependenţă.

** Notă: Metabolomica este ştiinţa care studiază efectul reacţiilor chimice ce au loc în organism şi este considerată una dintre disciplinele ştiinţifice care vor avea cea mai mare dezvoltare în următorii ani.

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătăţii, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulţi o gamă variată de produse cu risc redus*.

Compania continuă să susţină clar că fumatul cauzează riscuri majore la adresa sănătăţii şi că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunţarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternative cu un risc redus dovedit ştiinţific*. Pentru aceasta, BAT se transformă într-o companie orientată integral spre consumatori, cu mai multe categorii de produse de larg consum.  

Obiectivul BAT este de a ajunge la 50 de milioane de consumatori ai produselor sale care nu ard tutunul până în 2030 şi de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii de produse, până în 2025. BAT şi-a stabilit obiective extinse de sustenabilitate, inclusiv atingerea pragului de zero emisii de dioxid de carbon provenite din propriile activităţi (Scop 1 şi 2) până în 2030, eliminarea plasticului de unică folosinţă nenecesar şi tranziţia integrală la ambalaje de plastic reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025.

BAT are peste 53.000 de angajaţi şi operează în peste 180 de ţări. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în anul 2020 şi un profit din operaţiuni de 9,9 miliarde GBP.

Portofoliul strategic al companiei conţine mărcile globale de ţigări şi o gamă tot mai extinsă de produse cu riscuri reduse*. Noile categorii de produse ale companiei includ ţigări electronice, produse care încălzesc tutunul, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum şi produse orale tradiţionale, cum ar fi snus şi snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creştere de 3 milioane faţă de anul anterior.

(Articol susţinut de BAT)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.