Companiile-gigant în tehnologie şi digital, Google şi Facebook - care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în acest an -, vor fi reprezentate în 13 şi 14 iunie la Bucureşti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri şi traineri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aceştia vor prezenta cele mai noi idei şi proiecte care dictează practic tendinţele din întregul ecosistem digital.

Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google şi Facebook, care includ multe alte produse şi servicii – Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc – ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook”, explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu direcţiile de conţinut ale evenimentului.

Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, dar şi workshopuri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.

Google va aborda subiecte precum redefinirea clasicului tunel de achiziţie al produselor, performance marketing şi vânzări online, machine learning, dar şi traininguri dedicate celor care produc în România şi vor să vândă produse si servicii pe plan global.

Prin reprezentanţii YouTube, compania va prezenta cele mai noi tendinţe în zona video, formate creative şi publicitare, dar şi cum vede Google impactul inteligenţei artificiale în viitor.

În ceea ce priveşte speakerii Facebook, aceştia se vor axa, de asemenea, pe două direcţii strategice importante: prima legată de viziunea generală şi viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorinţa de a pune în centru protecţia datelor personale, şi prin workshopuri adresate specialiştilor care vizează generarea de conversii şi vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.

Prezentările Facebook se vor axa atât pe prezentarea noii culturi şi direcţii strategice a Facebook, cât şi pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook si Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce – aici urmând a se desfăşura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.

În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experienţe ale mai multor parteneri care au obţinut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziţie de gigantul global.

Agenda şi line-up-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare iar începând din 10 mai, biletele se vor scumpi. Preţurile actuale pot fi găsite aici.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital si tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu, dar şi speakeri profesionişti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, în 13 si 14 iunie, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării).

iCEE.fest: UPGRADE 100 va acoperi anul acesta 11 trenduri şi macro-trenduri: Diruptive Innovation | Advertising & Marcom | Creativity & Experential | AI & Robotics | ECommerce & Retail | Digital Content & AdTech | Fintech & EMoney | EHealth & Medtech | Tech & Democracy | Startups & Investments | Video Gaming & Entertainment.

Speakerii confirmaţi pentru fiecare linie de conţinut pot fi găsiţi AICI. Printre aceştia se numără şi celebrul co-fondator al „Singularity University”, Salim Ismail.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.