Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă, înregistrând peste 2 milioane de ascultători, în al treilea val de măsurare a audienţelor radio, valul de toamnă 2016, cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România, pe toate mediile de rezidenţă: 15,5% la nivel naţional, 15,7% în mediul urban şi 16,8% în Bucureşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mai mult decât atât, Radio România Actualităţi înregistrează, în acest val, cel mai mare număr de ascultători înregistrat până acum, comparativ cu anii precedenţi.

Creşteri de audienţă înregistrează, de asemenea, Radio România Cultural şi Reţeaua Studiourilor Regionale.

Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează 4,5 milioane de ascultători zilnic, cu peste 80.000 de ascultători noi, înregistrând astfel o cotă de piaţă de cca. 31,7%, cea ce poziţionează Societatea Română de Radiodifuziune pe locul I.

Studiul de Audienţă Radio - valul de toamnă 2016 a fost efectuat în perioada 29 august - 18 decembrie 2016 de către IMAS - Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.161 de persoane, dintre care 7.407 în mediul urban şi 2.754 în mediul rural.

Studiul a cuprins 1.371 de localităţi, dintre care 303 în mediul urban şi 1.068 în mediul rural.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.