Emisiunea ”Chefi la cuţite” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, marţi seară, după ce a fost vizionată de aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul ţării în minutul de maximă audienţă de la 21.47.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Emisiunea a înregistrat marţi, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, un vârf de audienţă de 14,4 puncte de rating şi 37,8 % cota de piaţă, în minutul de la ora 22.37, atunci când următorul post clasat, Pro TV, obţinea cifre de aproape trei ori mai mici, respectiv, 4,6 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţă.

Marţi seară, în intervalul orar 20.30-23.10, emisiunea ”Chefi la cuţite” nu a avut rival şi a condus topul audienţelor pe toate targeturile.

Pe publicul comercial, Antena 1 a fost lider de piaţă cu o medie de 10,5 puncte de rating şi 26,2 % cota de piaţă, fiind urmată de Pro TV cu 6,8 puncte de rating şi 17 % cotă de piaţă.

Pe publicul din mediul urban ”Chefi la cuţite” a condus topul cu o audienţă medie de 8 puncte de rating şi 17,3 % cota de piaţă, emisiunea fiind urmată de Kanal D cu 5,7 puncte de rating şi 12,4 % cota de piaţă şi Pro TV, pe locul al treilea, cu 5,4 puncte de rating şi 11,8 % cota de piaţă. 

Şi la nivelul întregii populaţii a ţării Antena 1 a fost cel mai urmărit post TV, cu o audienţă de 7,6 puncte de rating şi 16,9 % cota de piaţă, în vreme ce pe locul al doilea se clasa Kanal D cu 5,6 puncte de rating şi 12,4 % cota de piaţă, iar pe al treilea se situa Pro TV cu 5,6 puncte de rating şi 12,3 procente din cota de piaţă.

Antena 1 a fost lider de piaţă marţi, 20 septembrie, şi la nivelul întregii zile, cu o medie pe publicul comercial de 3,8 puncte de rating şi 22 % cota de piaţă, urmată de Pro TV cu o medie a zilei de 3,1 puncte de rating şi 18 procente din cota de piaţă. Antena 1 şi-a adjudecat marţi seară şi prime time-ul (intervalul cuprins între 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,5 puncte de rating şi 22,6 % cota de piaţă, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 7,6 puncte de rating şi 20,2 % cota de piaţă. 

Ediţia ”Chefi la cuţite” de luni, 19 septembrie, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul ţării care i-au urmărit pe cei trei chefi în minutul de maximă audienţă de la ora 21.42. Show-ul de la Antena 1 a obţinut pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un vârf de audienţă de 14,9 puncte de rating şi 34,5 % cota de piaţă în minutul de aur de la 22.11, atunci când următorul clasat, Pro TV, avea de aproape trei ori mai puţin, respectiv 5,6 puncte de rating şi 12,9 procente din cota de piaţă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.