Cea de-a treia ediţie a sezonului cu numărul trei al emisiunii ”Visuri la cheie” a fost, miercuri seară, lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 12.7 puncte de rating şi 32.6% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Audienţa înregistrată de Pro TV a fost de două ori mai mare decât a postului de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.3 puncte de rating şi 13.6 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, 20.30 - 22.29, la nivel naţional, peste 1,7 milioane de telespectatori au urmărit ediţia filmată la Gruiu, iar în minutul de maximă audienţă, de la 22.16, emisiunea ”Visuri la cheie” a adus în faţa televizoarelor peste 2.1 milioane de români, transmite postul de televiziune. 

Săptămâna viitoare, miercuri, de la 20.30, echipa ”Visuri la cheie” va merge în localitatea Bobocu, din judeţul Buzău, pentru a cunoaşte o familie greu încercată şi a-i îndeplini cea mai mare dorinţă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.