Filip Cezar este probabil cel mai cunoscut brand din România din segmentul de fashion vestimentar. Afacerea a pornit datorită lipsei unui brand de lux autohton care să-i servească pe cei mai pretenţioşi clienţi – spunea însuşi fondatorul brandului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Celebrul croitor a dezvăluit că în principal, domnii care sunt în căutarea unicităţii şi exclusivismului sunt atraşi de creaţiile sale. Calitatea materialelor folosite, croiala impecabilă şi diversitatea fără limite a ideilor propuse, alături de pasiunea, atenţia şi răbdarea necesară pentru realizarea unor astfel de costume reprezintă cheia succesului într-un astfel de business. 

Numeroase personalităţi şi vedete au apelat la serviciile specialistului pentru a-şi asigura o vestimentaţie deosebită, care să îi pună în evidenţă, indiferent de conformaţia corporală. Sfaturile esenţiale de stil, dar şi sugestiile primite în croitoria Filip Cezar transformă orice situaţie stresantă într-o adevărată reuşită.

Timpul necesar realizării unui costum de mire Filip Cezar nu poate fi niciodată anticipat, deoarece fiecare exemplar este unic. Atenţia la chiar şi cele mai mici detalii reprezintă unul dintre atuurile atelierului la care au apelat diversi artisti precum Ionut Dolanescu, Pepe, Cătălin Măruţă sau chiar manechini celebri precum  Andrei A. – fost protagonist al emisiunii Burlacul.

Cea mai cunoscută croitorie din Bucureşti pune mare preţ şi pe identitatea sa virtuală. Magazinul online Filip Cezar este unul dintre jucătorii importanţi ai segmentului de fashion de pe online-ul românesc. De altfel, Filip Cezar s-a adaptat cererii pieţei pe toată perioada existenţei sale. Fiind la curent cu situaţia actuală a utilizatorilor de internet, care navighează în marea lor majoritate de pe dispozitive mobile, brand-ul şi-a asigurat o platformă de navigare mobile extrem de bine optimizată.

Deşi a mărturisit că proiectul nu a vizat profitul imediat, Filip Cezar se aşteaptă ca afacerea sa să genereze în 2017 o creştere cu 50% a cifrei de afaceri. Campaniile promoţionale desfăşurate pe reţelele de socializare le produc numeroase surprize plăcute clienţilor şi simpatizanţilor săi, care primesc diverse bonusuri neaşteptate. Aceste tipuri de campanii vor continua şi în 2017, an în care fidelizarea clienţilor rămâne prioritatea numărul unu pentru Filip Cezar.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.