Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelaşi nume, specializat în comercializarea de articole de modă online raportează o creştere de 80% a cifrei de afaceri în semestrul 1 al acestui an faţă de aceeaşi perioadă a anului 2017. Pe o piaţă de 300 mil de euro, retailerul polonez de fashion online lansat în România la finalul anului 2015 a câştigat până în prezent o cotă de piaţă de 6,7%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Creşterea din acest an se datorează în mare parte strategiei susţinute de a oferi servicii mai bune dar şi o selecţie de branduri internaţionale cât mai variate clienţilor noştri. În 2018 am adăugat în portofoliu branduri noi precum Tommy Jeans, Armani Exchange, Tally Weijl. Dincolo de eforturile de a uşura procesul de achiziţie efectiv, încercam să fim un reper de stil pentru clienţii noştri. Colaborăm cu cei mai buni specialişti de modă din România pentru a oferi soluţii de styling bazate pe cele mai căutate tendinţe în modă, sub formă articolelor tematice şi workshop-urilor video”, declară Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Strategia Answear.ro este strâns legată de creşterea accelerată a fashion retail-ului online în România, într-o piaţă în care consumatorii îşi cunosc deja bine brandurile favorite şi vor să petreacă mai puţin timp în magazinele fizice. 

“Estimăm să încheiem anul 2018 cu o cifră de afaceri de 20 milioane Euro, deci aproape o dublare faţă de 2017. În acest sens, ne-am pregătit deja din timp pentru campania de Black Friday din acest an, în cadrul căreia vom avea oferte foarte bune cu care venim în întâmpinarea clienţilor nostri”, adaugă Raluca Radu.

Answear.ro s-a aflat anul trecut în fruntea clasamentului în ceea ce priveşte procentul de vizite şi comenzi provenite de pe device-uri mobile la nivelul grupului Answear. Creşterea a continuat şi în prima jumătate a lui 2018, când tranzacţiile pe mobil au crescut cu 130% faţă de primele 6 luni ale lui 2017. În acest context, Answear.ro a lansat în luna februarie a acestui an aplicaţia pentru mobil care a înregistrat un număr de 56.000 download-uri până în prezent. Astfel, România a fost printre primele pieţe care au lansat aplicaţia pentru mobil Answear deoarece Românii cumpără pe mobil mai mult decât alte pieţe precum Cehia, Polonia, Ungaria, unde Answear este prezent.

În cadrul aplicaţiei se pune accent pe uşurinţa folosirii contului de utilizator care este conectat cu ANSWEAR CLUB, programul de fidelizare prin care la fiecare achiziţie clientul primeşte 10% reducere, sub forma punctelor de fidelitate care se acumulează în cont. Wishlist-ul este şi el foarte uşor de folosit pentru a face mai uşoară posibilitatea utilizatorului de a-şi salva şi compara produsele în lista de favorite. Accentul experienţei de utilizare mobile app cade pe calitatea imaginilor şi pe întreagă experienţă de folosire, de la evidenţierea celor mai bune oferte, livrarea şi returul rapid şi uşor, până la informaţii detaliate ale produselor (video-uri dedicate, tabele de mărimi, culoarea produsului etc)

Peste 60% dintre clienţii Answear.ro sunt femei, astfel că produsele cele mai bine vândute sunt din categoriile preferate de acestea – cum ar fi pantofi, jachete, rochii, cămăsi şi topuri, iar printre cele mai apreciate branduri sunt Tommy Hilfiger, Guess, Levis, Calvin Klein, New Balance, Under Armour, Adidas Originals, Nike. 

Despre Answear.ro: 

ANSWEAR este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 7 ani în piaţă de eCommerce europeană, grupul este prezent în ţări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia şi România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălţăminte şi accesorii de la nume sonere precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY şi New Balance.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.