Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping al anului, este încă în plină desfăşurare. De aseară, până în prezent, am stat cu ochii pe cifrele din reţea şi vă putem împărtăşi deja câteva date importante.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Începând cu miezul nopţii şi până la ora 16:30 a fost generat un număr total de vânzări de peste 27.000aproape de numărul total de vânzări înregistrat cu un an în urmă în toată ziua de Black Friday – 28.976.

Tot până la ora 16:30 au fost înregistrate vânzări totale de 2.031.314,79 euro (cu tot cu TVA). Valoarea comisioanelor până la aceeaşi oră a fost de 102.451,86 euro, depăşind cu 10% valoare totală din întreaga zi de Black Friday din 2015 – 93.103 euro.

Reţeaua a avut o rată de conversie totală de 2.92% şi un câştig la 100 de clickuri (EPC) de peste 9 euro.

Printre cele mai performante programe de afiliere au fost:


Vola - rata de conversie 4,22% şi EPC de 13,64 euro
Elefant - rata de conversie 5,74% şi EPC de 13,51 euro
Orange România - rata de conversie 1,24% şi EPC de 8 euro
Nichiduţă - rata de conversie 2,09% şi EPC de 7,27 euro
ZOOT - rata de conversie 1,18% şi EPC de 13,44 euro
Cupio - rata de conversie 5,15% şi EPC de 15,67 euro

Cel mai mare comision a fost înregistrat la CIT Grup – 190,14 euro.

Cea mai mare vânzare din reţea a fost generată pentru evoMAG – 4.583,67 euro şi a fost pentru o comandă ce a inclus 2 ecrane de proiecţie, 2 videoproiectoare şi un sistem PC.

Alte vânzari cu valori foarte mari au fost:
Elefant - 2.640 euro. Cele mai frecvent cumpărate au fost ceasurile şi parfumurile.
EvoMAG – 4.560 euro. Produsele din topul preferinţelor au fost televizoarele, telefoanele şi laptopurile.
Vola – 1.128 euro. Cele mai frecvent cumpărate au fost biletele de avion.
Zoot 1.186 euro
Somproduct - 1.357 euro

Ora cu cele mai multe vânzări a fost 8:00 a.m., înregistrând un număr de 2405 de vânzări, comparativ cu anul anterior, când cea mai bună oră a fost 00:00 şi a adus 2200 de vânzări.

Ofertele vor continua şi în următoarele două zile. Aceste date parţiale vor fi urmate luni de statisticile finale pentru întreg weekendul de Black Friday. 

Spor la conversii™!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.