Perioada sărbătorilor influenţează (în bine) activitatea multor afaceri online, mai ales când vine vorba de trafic organic şi poziţii superioare în SERP. De ce? Răspunsul este simplu şi vizează interesul românilor pentru cumpărături.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Statistic, 1 din 2 români efectuează cumpărături online, în timp ce peste un sfert dintre retaileri îşi adaptează constant grilele de produse şi servicii pentru a le servi interesele şi a facilita procesele de achiziţie de pe orice device printr-un site cu design responsive. Intervalul decembrie – februarie este unul extrem de profitabil pentru magazinele online, iar agenţiile primesc încă din vară solicitări pentru creare site întocmai din acest considerent: profitul.

Sărbătorile armonizează cu nevoia de eficientizare a procesului de achiziţie de pe orice device. Crearea unui site cu meniu intuitiv este imperativă pentru orice business care îşi doreşte să obţină profit.

Nu mai este un secret faptul că utilizatorii au devenit selectivi şi pretenţioşi la timpii de încărcare ai unui site. Nu doar că îl părăsesc şi efectuează, cel mai probabil, o altă interogare, dar nu vor mai accesa acel site pentru că îi cunosc istoricul de slabă funcţionare.

Un site poate fi proiectat oricând, însă optimizarea SEO este un process pe termen lung

Este adevărat că cele două servicii, respectiv cel de creare site şi optimizare SEO, au nevoie de timp. Astfel, în timp ce crearea unui site poate necesita un interval de execuţie cuprins între câteva zile şi câteva săptămâni, primele rezultate ale campaniei de optimizare seo se pot obţine în minimum şase luni.

De aceea, serviciile de creare site pot fi solicitate oricând, însă, pentru ca potenţialii clienţi să afle despre el, să îl acceseze şi să încheie procese de achiziţie este nevoie de luni în care să obţină autoritatea necesară prioritizării poziţiei în faţa concurenţei.

Succesul optimizării unui site poate antrena rata de conversie

Dincolo de faptul că este o “investiţie” de timp pe termen lung, optimizarea SEO este extrem de pretenţioasă şi este nevoie de atenţie la detalii pentru a obţine rezultatele scontate. Autoritatea unui site funcţionează după principiul unui vot de încredere pe care motorul de căutare i-l acordă ţinând cont de recomandările şi trimiterile altor site-uri către acesta.

Perioada sărbătorilor este cea mai ofertantă din perspectiva optimizării SEO la nivel Off-Page, în măsura în care comunicatele de presă cu tematici de sezon publicate în atrag ca un magnet vizitatorii. Cu mii de cititori pe zi, este evident faptul că site-ul către care sunt plasate backlink-uri va fi traversat de acelaşi număr de utilizatori şi, totodată, potenţiali clienţi, confirm redacţia Comunicato.ro

Căutările specifice sărbătorilor, asul din mâneca unui site optimizat

Pentru că discutăm despre perioada cadourilor, este imperativ ca utilizatorii să găsească în orice site pe care îl accesează informaţii, sugestii, produse şi servicii cu tematică. Astfel este antrenat interesul acestora, însă această strategie poate funcţiona la fel de bine şi pentru stimularea rezultatelor optimizării. În mod intuitiv, expresiile care obţin cele mai puţine căutări vor atrage trafic organic într-un site creat de curând.

Deşi nu vă mulţumeşte pe moment, este o tehnică ideală pentru a nu atrage oprobiul algoritmilor Google. Puteţi, astfel, obţine optimizarea site-ului printr-un content cu tematică de sărbătoare, atât la nivel On-Page, cât şi la nivel Off-Page. Achiziţionarea unui pachet de advertoriale pe Comunicato.ro oferă un boost de vizibilitate, acestea investindu-vă site-ul cu autoritate şi, implicit, posibilităţi de ranking superior în rezultatele motorului de căutare.      

La fel cum mall-urile sunt traversate zilnic de mii de potenţiali clienţi, şi site-urile urmăresc să atragă (organic) cât mai mulţi vizitatori interesaţi să încheie comenzi şi procese de achiziţie. Totuşi, crearea unui site nu este suficientă în absenţa optimizării SEO la nivel On-Page şi Off-Page, însă advertorialele, comunicatele de presă şi, implicit, conţinutul tematic armonizează excelent cu intenţiile dumneavoastră de a vă promova business-ul online. Este posibil ca, datorită interesului activ pentru cadouri, căutările organice să acţioneze ca stimul la ranking-ul unui site în această perioadă extrem de ofertantă şi profitabilă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.