Vă întrebaţi poate de ce o cameră de hotel este locul perfect de odihnă? Cum se face că odată plecat din confortul casei totuşi reuşeşti să te odihneşti poate mai mult ca acasă? Sau de ce lenjeriile din hoteluri sunt mai mereu albe? Aflăm astăzi secrete din lumea turismului cu echipa Brodank, experţi în producţia de produse textile profesionale, mai ales pentru unităţi de cazare precum hotelurile.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Prin experienţa acumulată de-a lungul timpului facem referire la tendinţele observate în rândul colaboratorilor săi; cei de la Brodank ne dezvăluie aşadar câteva din aspectele ce tăinuiesc modul în care turiştii se simt în camera de hotel pur şi simplu regeşte.

Lenjeria, piesă centrală

„Camera de hotel gravitează în jurul patului”. De fapt, despre asta este vorba în ecuaţie: confortul sporit prin experienţa unui somn profund, odihnitor. Se pare că la acest capitol lenjeria este piesa centrală. Aşa cum ne mărturisesc cei de la Brodank, „lenjeria este de maximum efect”. Aşadar, calitatea este primordială şi nu numai acest aspect contează.

De ce alb? Poate vă întrebaţi de ce alegerea numărul 1 în materie de lenjerii din hoteluri este legată de alb. Explicaţia este simplă: pentru că dă senzaţia de curat, de prospeţime. Şi este vizibil astfel. De asemenea, impactul pe care îl are orice turist când păşeşte într-o cameră în care albul lenjeriei străluceşte este ca o invitaţie la odihnă. Aşa că, inevitabil, lenjeria captează atenţia.

Există şi un aspect practic din acest lucru, când dotarea cu lenjeriile necesare înseamnă un avantaj şi pe termen lung: se spală şi se întreţin foarte bine prin aplicarea aceluiaşi tratament tuturor pieselor ce compun lenjeria.

Detalii şi pretenţii – lenjeriile alese pentru confortul turiştilor

Şi totuşi, nu toate hotelurile merg pe simplism, nu-i aşa? Un alt aspect important care flatează pe turişti ţine de o mică completare. Pe acelaşi principiu că detaliile fac diferenţa, cei de la Brodank ne confirmă că „personalizarea pieselor dintr-o cameră de hotel reprezintă modul ideal de a pune notă distinctivă”. Cu alte cuvinte, amprenta, atenţia oferită unor metode pentru a ieşi în evidenţă poate însemna dotarea cu prosoape personalizate, brodate. Desigur, acestea pot fi şi imprimate, tehnicile variind în funcţie de preferinţe. De înaltă clasă este metoda jacquard, cea care imită stilul de ţesut în misiunea de a adăuga logo sau orice element definitoriu pentru brandul unui hotel.  Detalii despre aceste opţiuni, ne spun cei de la Brodank, găsim pe site-ul oficial, lenjerii-hotel.ro.

Un turist se simte desăvârşit, are parte de o experienţă complexă şi simte că este ca acasă – când nimic nu îi lipseşte. Cu acest principiu, este absolut necesar pentru ca unitatea de cazare care se respectă să îşi dorească să deţină pentru turiştii săi absolut toate cele necesare uzului zilnic: prosoape, lenjerie de calitate, din bumbac şi nu în ultimul rând piese precum perne şi pilote confortabile şi pufoase.

Conform estimărilor, se pare că 51% din unităţile de cazare înregistrate oficial în România sunt de 3 stele. Asta înseamnă că toate acestea trebuie să ţină cont de detaliile referitoare la calitatea lenjeriilor, printre altele. Aşa că, un ultim sfat este să avem pretenţii de acest gen corelate în primul rând la alegerea făcută în privinţa unităţii de cazare, cotate de aşa natură cât să avem şansa să găsim gradul de confort dorit.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.