Extinderea spaţiului expoziţional cu 1500 mp faţă de ediţiile precedente ale IMWorld înseamnă mai multe soluţii digitale pentru cei peste 9.000 de vizitatori, profesionişti de business, aşteptaţi în 3 şi 4 octombrie, la Romexpo.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cel de-al 7-lea an, Internet & Mobile World vine cu o ofertă impresionantă: peste 2700 de soluţii digitale şi IT dedicate mediului de business.

Iată câteva, pe care vă sugerăm să le testaţi:

Cegeka aduce în zona Innovation Area din cadrul Internet & Mobile World 2018 posibilitatea de a vedea la lucru o aplicaţie de Live Data pe o pistă de curse auto.

Ideea de bază este de a folosi tehnologia în acest mediu dinamic, astfel încât să se poată realiza măsurători în timp real a ceea ce se întâmplă şi să furnizeze, tot în timp real, recomandări şi feedback. Vizitatorii interesaţi de acest mod de operare vor putea concura între ei, dar şi cu Inteligenţa Artificială. Tehnologia analizează mai mulţi factori, precum poziţia maşinii, viteza sau acceleraţia şi recomandă şoferilor soluţii de optimizare a abilităţilor de condus.

În esenţă, scopul este de a arăta că şansele de a câştiga pot creşte considerabil dacă sunt luate în calcul datele transmise în timp real. Prin analogie, acelaşi raţionament e valabil şi pentru companii. Acestea trebuie să acţioneze rapid şi să se adapteze la noile circumstanţe, fără a mai aştepta încheierea trimestrului sau raportările anuale pentru a lua decizii.

Trencadis vine în acest an la Internet & Mobile World cu un simulator pentru instruirea şi testarea controlorilor de trafic aerian civil şi militar.

Toţi controlorii de trafic aerian sunt instruiţi pe simulatoare nu doar pentru a dobândi cunoştinţe practice, ci şi pentru a şti cum să reacţioneze în situaţii neprevăzute şi accidente. De altfel, certificările iniţiale şi cele periodice care verifică rezistenţa la stres, viteza de reacţie sau capacitatea de decizie se fac prin simularea situaţiilor complexe de trafic aerian şi a situaţilor de urgenţă sau neobişnuite.

Simulatorul din standul Trencadis are avantajul de a realiza instruirea controlorilor de trafic fără a mai fi necesară deplasarea în ţările unde se practică acest tip de training, deoarece conectarea se face prin cloud la simulator. Astfel, sunt diminuate substanţial costurile de pregătire, iar trainingul la distanţă este tot mai accesibil.

Creat de o companie românească din Cluj-Napoca, simulatorul distribuit de Trencadis se adresează Air Navigation Service Providers (ANSP), şcolilor publice şi private de aviaţie, controlorilor de trafic aerian, dar şi fanilor de jocuri pe calculator.

Paradise Found for Analytics by SAS. „Cine e în stare să găsească locul ideal de pe Pământ, e capabil să găsească şi soluţiile perfecte pentru compania ta”, astfel descrie compania SAS, lider mondial în soluţiile de tip analytics, o activare în cadrul IMWorld 2018. Este o tehnologie bazată pe Machine Learning care foloseşte milioane de date din diferite perspective, de la date geografice, demografice, până la date disponibile în Social Media despre oraşe, informaţii pe care apoi le analizează folosind Inteligenţa Artificială şi oferă un top al locurilor ideale.

Proiectul Paradise Found, dezvoltat de SAS cu Inteligenţă Artificială, este primul clasament al oraşelor realizat cu aportul AI, indicând ceea ce fiecare dintre noi numim paradisul pe Pământ. De cele mai multe ori, clasificarea oraşelor, aşa cum o cunoaştem, este făcută de către editori, bazându-se pe alegeri, criterii şi statistici restrânse. SAS a dezvoltat un algoritm self learning care colectează peste 5 milioane de data points din zeci de mii de surse, identificând acele căi nevăzute care fac un oraş locuibil.

Ulterior, aplicând noile criterii acestor date, Machine Learning indică zona cu cel mai bun nivel de viaţă din punct de vedere analitic: West Perth, Australia. Descoperirea paradisului pe Pământ este, de fapt, o demonstraţie că SAS poate face faţă oricărei provocări în analiza datelor. De altfel, SAS a lansat şi un Paradise Configurator, astfel că oricine îşi poate găsi propriul rai terestru.

SoftOne este prezentă la IMWorld cu o tehnologie construită în jurul conceptelor Inteligenţă Artificială, Machine Learning, Cloud şi Mobilitate: Soft1 Series 5, noua suită de aplicaţii de business care dă startul unei noi ere a inovaţiei în industria ERP.

Soft1 B.A.M (Business Automation Machine) este un instrument conceput pentru a defini, coordona şi automatiza execuţia proceselor de business. Aplicaţia transformă modul în care sunt coordonate activităţile în rândul angajaţilor şi automatizează colaborarea dintre departamente, permiţând utilizatorilor să-şi proiecteze şi să implementeze rapid propriile procese automatizate.

EVA este acronimul care ilustrează conceptul de Enterprise Virtual Assistant, un agent virtual care oferă posibilitatea de automatizare a unor procese de business de pe orice dispozitiv inteligent. EVA ajută şi ghidează utilizatorii să îşi prioritizeze şi să-şi îndeplinească sarcinile mai rapid şi mai uşor decât o fac în mod normal. Pentru prima dată pe piaţa din România, angajaţii pot utiliza date şi informaţii ale sistemului lor ERP fără a se conecta cu acesta.

Sugestiile prezentate mai sus sunt doar o parte din miile de soluţii digitale prezente la ediţia a 7-a IMWorld. Informaţii despre celelalte tehnologii digitale găsiţi în rubrica News pe de www.imworld.ro

În cifre estimative, IMWorld 2018 va avea:

  • 7 scene mari cărora le corespund tot atâtea zone expoziţionale cu soluţii specifice;
  • 25 de industrii şi 5000 de companii reprezentate la toate nivelurile;
  • 9000 de participanţi cu profil de business, dintre care 5500 de nivel CxO;
  • 140 de expozanţi cu peste 2700 de soluţii digitale;
  • 147 de speakeri locali şi internaţionali şi 127 de sesiuni;
  • 22 de start-up-uri autohtone
  • 7 zone de networking

Accesul la IMW se face pe bază de bilet ce poate fi achiziţionat de pe https://imworld.ro/tickets/

Partener principal: Telekom Romania

Partenerii scenelor de conferinţe:

Microsoft - Security Stage

ALEF - IT Ops Stage

Raiffeisen Bank - Digital & E-Commerce Stage

METRO SYSTEMS – Java Stage

UiPath - .Net Stage

Ipsos – MarTech Stage

VIAVI Solutions – IT Solutions Networking Partner

VTEX – Digital Marketing Networking Partner

Sponsori:  Trencadis, Nuvias Group, Cegeka, ENGIE, Orange, Maguay, SoftOne, Agentia de SEO DWF, TotalSoft, SYSWIN Solutions, Lidl Digital, certSIGN, bpv GRIGORESCU STEFANICA, upswing, White Image, Oracle, E.ON România.

Digitaljob – Registration Partner

VIVA Telecom - Internet Partner

Renault - Car Partner

Bright Agency - Digital Partner

L’OR - Coffee Partner

Glovo – Food Delivery Partner

IQOS - Experience Partner

Pentru informatii suplimentare, urmăriţi platformele oficiale de comunicare     

www.imworld.ro

facebook.com/InternetMobileWorld

instagram.com/imworldro

Despre IMWorld

Concept propriu al companiei Universum Events, IMWorld a devenit în cei 7 ani, un hub care generează new business şi în care comunitatea dezvoltă digitalizarea în România.

In fiecare an, în prima săptămână din octombrie, timp de 2 zile, mediul de business activ din România se întâlneşte cu tot ce este mai important în procesul de transformare digitală la Internet & Mobile World.

Structurată ca o expo-conferinţă B2B, IMWorld are misiunea de a sprijini toate industriile din România să adopte digitalizarea pentru a creşte eficienţa şi productivitatea.  Prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului şi prin soluţiile marilor jucători din piaţa de IT prezenţi în eveniment, IMWorld generează plusvaloare concretă şi contribuie activ la dezvoltarea economiei, punând în relaţie directă specialiştii cu nevoia de digitalizare.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.