Ghidul parintelui modern include cumparaturile online. Aceasta tendinta este chiar in crestere, avand in vedere plasarea Romaniei intr-un top 4 al tarilor unde acest segment este unul in plina dezvoltare. Desi in primele pozitii privind achizitiile online se afla biletele de calatorie si pachetele de vacante, ingrijirea copilului este de asemenea un segment vizat. Parintii stiu mai bine.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Odata cu explozia aceasta a internetului si a e-commerce-ului, parintii si-au gasit un aliat pe masura nevoilor. Au numeroase motive pentru care isi doresc asta. Nu tine de dorinta lor de a se incadra in anumite tendinte, ci mai degraba de lipsa de timp, lipsa de energie si alte resurse de acest gen. Cu alte cuvinte, cumparaturile online au transformat preferintele in nevoi. Nu au timp, nu pot, nu sunt dispusi, nu mai pierd timp in trafic sau prin magazine, la cozi etc. Sunt comozi, practici si gasesc in cele cateva click-uri maniera simpla de a achizitiona tot ceea ce au nevoie pentru copil.

La fel de simplu devin si clienti fideli ai unor magazine ce ofera produse din aceasta categorie. Coletele ajung rapid, acasa, fara efort. Asta face ca o repetare a povestii sa fie aproape inevitabila.

Avantajul parintilor in cumparaturile online

In primul rand, orice parinte apreciaza viteza. Viteza cu care pot hrani copilul, pentru a castiga ore in plus de distractie afara; viteza cu care il imbraca, pentru a avea timp si de altele. Viteza cu care bifeaza si misiuni zilnice de genul cumparaturilor este ceea ce apreciaza in momentul in care se vad acaparati de treburi.

Ca schimbare a vremurilor, cand a te plimba prin magazine inseamna si un aspect placut, in zilele noastre, ale parintilor moderni, acest lucru este un chin. Mai cu seama cand un copil agitat ii insotesc, cand a-l lasa acasa nu este o solutie, cand programul apasa greu pe umerii lor. Asadar, de pe orice dispozitiv avut la indemana, cateva click-uri inlocuiesc timpul pierdut pe shopping-ul clasic.

In al doilea rand, parintii apreciaza diversitatea. Nu numai pentru a compara preturile, ci si pentru a gasi diversele tipuri de produse in cadrul aceluiasi magazin. De la un lapte praf ​la un anume sortiment de servetele umede sau scutece, au nevoi diferite si pretentii pe masura.

De asemenea, la asta se adauga noutatea, stocul si toate informatiile disponibile oricand. Nu trebuie nici macar sa se deplaseze pentru a sti daca sunt sortimentele dorite pe rafturi. Sunt informatii dupa preferintele anterioare, sunt pusi la curent cu ce este avantajos pentru ei, au parte de pachete promo, deci practic li se creeaza un context favorabil greu de refuzat.

Preferinte de produse in materie de cumparaturi online

Pe segmentul ingrijirii copilului exista optiuni vaste, pentru ca prin natura sa acest domeniu implica asta. De la produse de ingrijire pana la haine si hrana pentru bebelusi, online-ul le cuprinde pe toate.

In randul preferintelor se numara produsele de fashion in primul rand, urmate bineinteles de cele necesare de zi cu zi: segmentul de ingrijire, creme, hrana etc.  Aparte insa de necesar, atractia online o reprezinta si vanatoarea de reduceri, astfel ca fiecare cos de cumpararturi din cadrul magazinelor online are sanse mari sa se rotunjeasca cu ceva oferte. Potrivit unui studiu Daedalus, peste 50% dintre cumparatorii online vor finaliza o comanda numai daca au gasit produse la reducere.

In Romania actuala sunt in jur de 3000 de magazine online, active. Asta inseamna o mare de optiuni tradusa prin avantaje de partea parintilor si nu numai. Se pare ca pe masura cererii vine si oferta, astfel ca cele doua elemente se completeaza perfect. In acest stil, se intelege si trendul ascendent al e-commerce-ului.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.