Nu Skin a ocupat Locul 1 pentru performanţă economică şi Locul 3 pentru vânzări la categoria companii care comercializează produse cosmetice în România pentru anul 2016.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) are obiectivul de a stimula cele mai eficiente companii, care crează locuri de muncă, companii care au investit în dezvoltarea comunităţilor locale şi promovarea performanţei superioare.

Consiliul acordă premii pentru cele mai performante întreprinderi mici şi mijlocii în fiecare an. Un consiliu de savanţi, cercetători prestigioşi stabilesc clasamentul pe baza clasificării în funcţie de profitul brut (PB), cifra de afaceri (CA), productivitatea şi performanţa globală în afaceri (PGA) a întreprinderilor având în vedere rezultatele financiare anuale ale acestora trimise de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.

 „Faptul că am câştigat două premii la categoria companii care comercializează produse cosmetice în România ne bucură şi ne onorează. Deşi, la nivel global, compania aniversează 33 de ani de la înfiinţare, suntem prezenţi pe piaţa din România numai de 11 ani. Faptul că Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) ne-a clasificat printre cele mai bune companii într-un timp atât de scurt nu este numai important pentru noi, dar şi, fiind o companie de vânzări directe, le garantează partenerilor noştri actuali şi viitori că au luat o decizie bună atunci când s-au alăturat unei companii cu un trecut solid şi un viitor luminos”, a declarat Kata Pál, Vicepreşedinte Vânzări, Nu Skin Eastern Europe.

Despre Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR):

CNIPMMR a fost înfiinţat în anul 1992 ca o confederaţie patronală română, independentă, nonprofit, neguvernamentală şi apolitică, reprezentativă la nivel naţional. Misiunea CNIPMMR este de a crea un mediu de afaceri care promovează, apără şi reprezintă interesele întreprinzătorilor şi întreprinderilor private în relaţiile acestora cu autorităţile publice, administraţia de stat, alte organisme din ţară şi din străinătate.

Despre Nu Skin Enterprises, Inc.

Fondată în urmă cu peste 30 de ani, Nu Skin Enterprises, Inc. dezvoltă şi distribuie produse inovatoare pentru consumatori, oferind o linie completă de soluţii de wellness şi de înfrumuseţare de calitate premium. Compania se bazează pe expertiza ştiinţifică în îngrijirea pielii şi nutriţie pentru a continua dezvoltarea de mărci de produse inovatoare care includ marca produselor de îngrijire personală Nu Skin®, marca produselor nutritive Pharmanex® şi, cel mai recent, marca de produse anti-îmbătrânire ageLOC®. Marca a generat o piaţă loială pentru produse, cum ar fi sistemul personalizat de îngrijire a pielii ageLOC® Me, precum şi sistemul de control al greutăţii TR90®. Nu Skin vinde produsele companiei prin reţeaua globală de lideri de vânzări din Asia, America de Nord şi de Sud, Europa, Africa şi zona Pacific. În calitate de membru îndelungat al asociaţiilor de vânzări directe din întreaga lume, Nu Skin este dedicată să respecte orientările cu privire la consumatori din industrie care protejează şi îi susţin pe cei care comercializează şi achiziţionează produsele sale prin canalul de vânzări directe. Compania Nu Skin este cotată la Bursa de Valori din New York. Mai multe informaţii sunt disponibile la nuskin.com.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.