La Fabbrica, cunoscută pe plan internaţional pentru proiectele sale cu ENEL, Samsung, Coca Cola, ING şi alte companii mari, aduce "l’Edutainment" în România, una din cele mai eficiente metode de CSR.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Succesul proiectelor educaţionale finanţate de companii face din La Fabbrica un model de succes în domeniul responsabilităţii sociale.

La Fabbrica a creat şi gestionează de peste 10 ani proiectul ENEL Play Energy în România, precum şi în alte 15 ţări din întreaga lume. Anul acesta, după ce a creat filiala românească cu structura sa comercială şi operaţională, a explorat piaţa românească a CRS şi a dezvoltat mai multe proiecte pentru branduri mari. Acum, compania se pregăteşte pentru lansarea oficială printr-un eveniment programat pentru prima parte a acestui an.

Daniele Tranchini, CEO al La Fabbrica, declară: “Suntem bucuroşi de această nouă lansare: România demonstrează o mare sensibilitate pentru temele pe care le tratăm în proiectele noastre şi este o ţară esenţială pentru strategia de dezvoltare a Agenţiei.

Ceea ce diferenţiază La Fabbrica în dezvoltarea de proiecte de CSR se observă la nivelul imaginii mărcii şi mai ales la nivel uman, având în vedere că proiectele au un impact mare şi intră în reţeaua teritorială. La Fabbrica conferă proiectelor de responsabilitate socială o nouă sensibilitate spre public, în momentul în care aduce marile întreprinderi în contact cu educaţia tinerilor. Prin proiectele sale, La Fabbrica demonstrează că se pot construi relaţii durabile pe bază de edutainment. Această abordare aduce beneficii mari în multe moduri: tinerii beneficiază de un nivel de educaţie superioară în diverse aspecte de specialitate care le vor fi utile în viitor,  iar compania se dovedeşte a nu fi un simplu operator economic, ci o parte a viitorului societăţii ".

Gabriele Bogo - International Project Manager al La Fabbrica:

 „În aceşti ani am avut ocazia să observăm evoluţia pieţei CSR în România şi am văzut că există două abordări: unele companii multinaţionale preferă să "importe" proiecte complexe dezvoltate la nivel internaţional adaptându-le la realitatea românească, în timp ce pe de altă parte există mari societăţi locale care preferă să se concentreze asupra multor acţiuni mai mici (de exemplu, donaţii sau sponsorizări "la faţa locului") care nu sunt durabile şi nu au o componentă educaţională reală. În acest al doilea caz, în ciuda bugetului generos, nu există un impact calitativ real în teritoriu.

Deseori, cu acelaşi cost s-ar putea proiecta operaţiuni cu durată şi vizibilitate mai mare care pot intra mai uşor în reţeaua socială punând brand-ul într-o lumină pozitivă.

Din acest motiv, de peste 30 de ani propunem cu succes în Italia şi în diferite ţări o abordare a comunicării care , folosind şcoala ca mediu principal, reuşeşte să fie atât educativă, cât şi plăcută pentru studenţi, profesori şi membrii familiei".

Mesajul pe care îl răspândeşte La Fabbrica vine cu un conţinut educaţional bogat şi în acelaşi timp se obţin alte rezultate importante: întăreşte Brand Image-ul, atinge o ţintă largă şi selecţionată (întreaga familie a tinerilor), are un impact de durată şi, nu în ultimul rând, are o vizibilitate importantă în mass-media, vizibilitate de care se îngrijesc direct specialiştii de la La Fabbrica.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.