Primăvara aceasta Kingfisher lansează noua gamă unificată la nivel internaţional, dedicată celor care vor să ofere o nouă dimensiune locuinţei lor. Gama cuprinde soluţii inovatoare outdoor, produse concepute pentru design-ul practic al grădinii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Campania de comunicare desfăşurată la nivel internaţional în Marea Britanie, Franţa şi România poartă semnătura celebrului regizor Dexter Fletcher şi are la bază insight-uri asupra dorinţelor reale pe care clienţii le au. #IncepeCevaNou este un concept global, născut dintr-o idee simplă  – ”Home is where your heart is”.

În România, gama unificată de grădină Denia va fi disponibilă începând cu 8 aprilie, dată la care va fi lansat un nou spot TV. Spotul este creat pornind de la studii ample care au arătat că în orice colţ al Europei, oamenii au aceleaşi aşteptări în materie de amenajări exterioare.

“Lumea din jurul nostru se schimbă, iar acest lucru are un impact important asupra modului în care clienţii noştri îşi duc viaţa. În ultimii doi ani, Kingfisher a realizat mai multe cercetări la nivel de grup, în peste 20.000 de case din Europa, cu scopul de a înţelege şi cunoaşte mai bine clientul - studiile au inclus peste 3.000 de discuţii având ca element principal viziunea consumatorilor despre îmbunătăţirea locuinţei.

Dorim să ajutăm şi să îi inspirăm pe oameni să realizeze mai mult. Punctul nostru de pornire au fost clienţii şi nevoile lor - noile noastre produse sunt bazate pe Oameni Reali, care au Case Reale şi Nevoi Reale - şi este important ca prin campaniile noastre să reflectăm acest lucru, a declarat Andreea Bălănescu, Marketing Director Brico Depot Romania.

Odată cu apariţia noului catalog, valabil în perioada 8-20 aprilie, clienţii pot achiziţiona noul mobilier de grădină Denia, ce respectă cei mai importanţi factori pentru amenajarea spaţiului exterior: materiale de calitate care rezistă la intemperii şi la condiţiile de mediu, produse uşor de instalat, ghiduri şi POS pentru explicarea etapelor principale ale proiectului. Mobilierul cuprinde masă extensibilă, scaune pliabile, bancă şi ladă perne. Aceasta poate constitui un spaţiu adiţional de stocare având şi funcţionalitate de masă şi bancă. 

Produsele sunt uşor de asamblat şi depozitat, şi sunt realizate din lemn certificat si rezistent.

Totodată, în această perioadă, clienţii pot achiziţiona noile sisteme de furtune, derulatoare şi conectică din marca Verve, plante de sezon, maşini de tuns iarba, dar şi soluţii adaptate şantierelor, ce acoperă o gamă completă de materiale de construcţii, instalaţii şi amenajare.

În România, campania va rula între 8 şi 20 aprilie, în cele 15 magazine Brico Dépôt la nivel naţional.

Despre Brico Dépôt

Brico Dépôt este parte a lui Kingfisher plc, grup de retail de home improvement din Europa, cu peste 1100 de magazine în 10 ţări din Europa. Pentru mai multe informaţii: https://www.kingfisher.com/, https://www.bricodepot.ro şi pe pagina de Facebook Brico Dépôt România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.