Liderul mondial in solutii tranzactionale pentru companii, angajati si comercianti isi redefineste toate solutiile din cele 42 de tari in care activeaza sub brandul Edenred.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Edenred isi continua calatoria spre viitor, unificandu-si produsele si solutiile sub umbrela unui brand unitar si solid, care aduce impreuna 43 de milioane de angajati, 750.000 de companii si organizatii client si 1.4 milioane de comercianti afiliati. Azi, cele 250 de produse si servicii dezvoltate de Grupul Edenred, inclusiv produsul cheie, Ticket Restaurant, primesc o noua imagine si o noua identitate vizuala.

Noua identitate  este exprimata prin semnatura globala « We connect, you win », care reflecta transformarea Edenred intr-o companie digitalizata, care construieste retele si conexiuni generatoare de avantaje: putere de cumparare sporita pentru angajati, optimizarea costurilor pentu companii, venituri mai mari pentru comercianti.

Pe 14 iunie 2017, cei 8.000 de angajati ai Edenred, in 42 de tari, vor purta culorile noului logo. Aceasta initiativa face parte din planul strategic Edenred Fast Forward, care are ca obiectiv principal digitalizarea ofertei de produse si consolidarea unei pozitii de lider in B2B2C.

Bertrand Dumazy, Presedinte si Chief Executive Officer al Edenred, a declarat: “Lansarea noii noastre identitati vizuale este o etapa importanta in transformarea Edenred. Tranzitia Grupului catre un ecosistem integral digitalizat ne-a determinat sa cream o noua identitate de brand, puternica, simbolica si unitara. Pentru 43 de milioane de angajati, 1.4 milioane de comercianti parteneri si 750.000 de companii, fiecare dintre solutiile noastre este o sursa de beneficii ».

Noul logo Edenred  va figura de acum pe toate solutiile Grupului, respectiv carduri, aplicatii mobile, platforme online sau tichete emise pe suport hartie.

Folosind bulina rosie, care a fost semnul vizual distinctiv al companiei inca de la lansarea produsului Ticket Restaurant in anii 1960, noul logo-ul Edenred inglobeaza toate atributele noului brand: simplu, digital, universal, indraznet si conectat.

Noul logo contine numele Edenred, pe jumatate incadrat intr-un cerc rosu si pe jumatate lasat deschis catre exterior : catre reteaua unica a Grupului, dar mai ales catre angajatii, companiile si comerciantii care utilizeaza solutiile Grupului. Prin sufixul « red », noul logo preia referinta la culoarea care a marcat vizual produsele Grupului inca de la inceput, facand brandul si mai vizibil

Universul grafic Edenred a fost reactualizat in intregime, fiind aliniat cu noua platforma a marcii. Ca element de noutate, a fost adaugata o panglica reprezentand legaturile dezvoltate de Edenred intre diferitele sale publicuri-tinta. Platforma online utilizeaza culori vibrante, imagini si simboluri care sunt scoase in evidenta, asa cum se poate deja vedea pe noul website global edenred.com.

Pe 14 iunie 2017, cei 8.000 de angajati ai Grupului vor purta culorile noului logo, in cadrul unei serii de evenimente interne organizate simultan in cele 42 de tari in care activeaza Edenred. Puteti urmari evenimentele in social media, cu hashtag #Edenredconnects.

Dana Sintejudean, Director General Adjunct al Edenred Romania, a adaugat : « Edenred Romania a construit in ultimii ani solutii moderne pentru companii, in special in sfera beneficiilor extrasalariale si a administrarii cheltuielilor de afaceri in randul companiilor. Acum este timpul sa ne reinventam si sa inovam in felul in care sprijinim noile moduri de lucru ale companiilor, angajatilor si comerciantilor. Noua noastra identitate vizuala, culorile vibrante si stilul modern de comunicare se aliniaza atmosferei de efervescenta si dinamism care marcheaza tranzitia companiei noastre catre un viitor digital ».

Proiectul de rebranding a fost desfasurat cu contributia agentiei Royalties, care a creat noul logo si noua identitate vizuala a Edenred si a participat la crearea platformei de brand

De azi, 1.500.000 de angajati, 35.000 de companii, 200.000 de specialisti in HR si finante, 60.000 de comercianti parteneri in Romania, alaturi de 43 de milioane de angajati, 750.000 de companii si organizatii si 1.4 milioane de comercianti din 42 de tari, vor descoperi o noua imagine a tichetelor si cardurilor de masa Edenred.

▬▬

Edenred este  liderul mondial in solutii de tranzactii pentru  companii, angajati si comercianti. Fie ca sunt derulate prin card, aplicatii mobile, platforme online sau tichete, toate aceste solutii inseamna putere de cumparare crescuta pentru angajati, costuri optimizate pentru companii si venituri mai mari pentru comerciantii afiliati.

Portofoliul Edenred este construit in jurul a trei linii de business:

Beneficii pentru angajati (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket Plus, Nutrisavings etc.)
Solutii pentru flote si mobilitate (Ticket Log, Ticket Car, UTA, Ticket Empreserial, etc.)
Solutii complementare inclusiv plati corporate (Edenred Corporate Payment), incentive si recompensare (Ticket Compliments, Ticket Kadéos) si programe publice sociale.

Grupul reuneste ntr-o retea unica 43 de milioane de angajati, 750.000 de companii si organizatii si .4 milioane de comercianti afiliati.
Listata la bursa Euronext Paris, Edenred activeaza in 42 de tari, avand aproape 8.000 de angajati. In 2016, volumul  tranzactiilor asigurate de Edenred s-a ridicat la aproape 20 miliarde euro, din care 70% au fost derulate prin card, dispozitive mobile sau online. 
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.