Domeniul amenajărilor interioare se află de câţiva ani într-un trend ascendent. Dorinţa de a transforma “casa” în “acasă” a dus la o reconfigurare semnificativă a camerelor. Bineînţeles, perioada pe care o traversăm a contribuit şi ea la această tendinţă, dar nu a fost singurul sau principalul factor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În acest context al transformării propriei case, baia a fost una dintre camerele “vedetă” şi asta pentru că acolo au fost poate cele mai spectaculoase schimbări. În tot acest proces au contribuit semnificativ şi noile colecţii ale brandurilor din domeniu, care au venit cu o gamă largă şi diversificată de mobilier şi decoraţiuni pentru baie.

Nevoia de relaxare, de “bine” – a devenit mai puternică in contextul actual

Nu puţini au fost cei care au pus toate aceste transformări pe seama pandemiei. E drept, odată ce îţi petreci mai mult timp acasă, îţi doreşti să schimbi ceva, să transformi o bucată din viaţa ta, dar toate aceste schimbări au, de fapt, la bază, nevoia noastră de a ne relaxa, de a ne simţi bine acasă, de a fi unici şi de ne reprezenta personalitatea şi astfel. 

Tapet vs. faianţă, culori pastelate vs. culori pământii, o mobilă clasică vs. una modernă si, mai presus de toate, suprafeţe cât mai igienice – de aici plecăm întotdeauna atunci când ne imaginăm căminul nostru, inclusiv baia. Cu atât mai mult baia, locul în care ne abandonăm relaxării şi uităm de grijile zilnice.

Evoluţia băii – determinată de asemănarea cu baia unui hotel de 5* stele

Se pare că, astăzi, suntem mai tentaţi să optăm pentru un peeling sau un tratament corporal chiar la noi în baie decât să mergem la salon. Şi, atunci, de ce să nu ducem baia noastră la acel nivel? De aici a început toată această transformare şi pe asta se bazează evoluţia băii, un proces aflat acum în plină desfăşurare.

Experţii în decoraţiuni interioare şi producătorii de mobilier consideră că acest trend nu se va încheia la sfârşitul pandemiei tocmai pentru că, la bază, el este despre nevoile noastre individuale, nu despre un anume context temporar.

“Pentru că baia se deschide mai des către celelalte camere, mobilierul nu mai este un simplu spaţiu de depozitare, în care totul poate fi ascuns rapid atunci când vin musafiri neaşteptaţi. De fapt, piesele de mobilier sunt din ce în ce mai importante în acest proces de design şi, mulţumită designului de interior inteligent, sunt şi mult mai curate.” a spus Jens J. Wischmann, Managing Director al Association of German Sanitation Industry.

SensoDays – un partener de încredere pentru o baie de 5*

SensoDays, un brand cu peste 15 ani de experienţă în domeniul Home Déco din România, este în tandem cu această tendinţă din designul de interior. În portofoliul său regăsim cele mai noi, versatile, practice, dar şi spectaculoase piese design ale brandurilor internaţionale, recunoscute peste tot în lume pentru produsele lor destinate băii, bucătăriei, livingului sau decoraţiunilor de interior.

Obiectivul principal al SensoDays este acela de a susţine crearea căminului ideal, în concordanţă cu nevoie, preferinţele şi personalitatea fiecăruia dintre clienţii săi.

Brandurile din domeniu şi-au adaptat produsele noilor cerinţe

Decorarea şi amenajarea băii necesită viziune, stil, dar şi precauţie. Acel spaţiu este unul diferit de orice altă cameră a casei noastre pentru că este supus unor schimbări de temperatură şi de umiditate care cer materiale speciale si finisaje igienice tot mai inovative. Deseori, spaţiul dedicat băii trebuie adaptat si din punct de vedere al arhitecturii, iar soluţiile tehnice nu lipsesc.

Brandurile din domeniul băii au venit deja cu produse “adaptate”, cum ar fi oglinzile de baie şi accesoriile “protejate împotriva umidităţii” sau alte piese de Home Décor ale căror materiale să se potrivească în această cameră sensibilă din punctul de vedere al atâtor factori.

Acesta a fost încă un motiv pentru clienţi să regândească baia din punct de vedere al finisajelor şi să opteze pentru renovare.

Baia este camera cel mai des renovată, iar tinerii şi persoanele +60 sunt cei care optează cel mai frecvent pentru astfel de lucrări

Potrivit unor studii complexe realizate în ultimii ani în Germania, renovarea sau redecorarea casei este una dintre activităţile de interes.

Baia este camera cel mai des renovată complet sau parţial (de 38% din persoanele care au participat la sondaje), ea fiind urmată îndeaproape de bucătărie (27%).

În ceea ce priveşte grupa de vârstă, tinerii sub 30 de ani şi persoanele de peste 60 de ani au investit cel mai mult timp, bani şi muncă în renovarea băii lor.

Printre cele mai menţionate motive pentru care aceştia alegeau să facă astfel de schimbări erau “dorinţa de a-şi îmbunătăţi calitatea vieţii”, “îmbunătăţirea vizuală”, “menţinerea sau creşterea calităţii” şi “renovarea în funcţie de vârstă”.

Sensodays – partenerul de încredere în transformarea locuinţei

Ori de câte ori te gândeşti şi tu să faci astfel de schimbări mai mult sau mai puţin radicale, SensoDays este partenerul perfect către care să te îndrepţi. Cu o experienţă de peste 15 ani în domeniul Home Deco din România, SensoDays se regăseşte astăzi în peste 250.000 de case ale românilor, cu cel puţin un produs. Clienţii aleg de fiecare dată magazinele SensoDays pentru că aici regăsesc o colecţie impresionantă de branduri internaţionale de top şi produse de ultima generaţie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.